17 Eylül 2018 Pazartesi

Avrupa'da Turkish Airlines İle Devam


Son 3 katılımımızda olduğu üzere bu sezonda da, yer alacağımız Avrupa kupasında, formamızda göğüs reklamı olarak Turkish Airlines, yani Türk Hava Yolları bulunacak. İşin mâli kısmı bir yana, akıllarda pek de olumlu bir yer ettiği söylenemez bu iki kelimenin.


İlk olarak 2014-15 sezonunda, grup aşamasını geçemediğimiz Şampiyonlar Ligi maceramızda formamızda yer aldı.



Ardından yine Şampiyonlar Ligi'nde yer aldığımız, fakat bu kez gruptan 3. olarak çıkıp, Avrupa Ligi'ne kaldığımız 2015-16'da da Turkish Airlines reklamı vardı formamızda.


1 yıllık men cezasının ardından katıldığımız Avrupa Ligi elemesinde, Östersunds'a karşı Neuchatel eşleşmesini andıran bir beyaz forma ile oynarken de yine Turkish Airlines reklamı ile sahadaydık.

Genel olarak bakınca, Avrupa için pek de başarılı bir dönem olduğunu söyleyemeyiz bu geride kalan yılların. Umarız bu sezon bunun sonu gelir. Avrupa'da ligden farklı bir reklamla sahada görünmek değişik bir görünüme sahip olmak açısından güzel. Taraftarın aklına olumsuz sonuçları getirmeye devam edeceği için, kötü. O kendine has ve orijinal logoları yer alsa daha şık görünebilir mi, belki. Ama dördüncü kez yazılı şekilde kullanacakları için, zaten bunu hiç düşünmedikleri aşikar. 

Peki farklı reklam yerine farklı forma giysek nasıl olur Avrupa kupalarında? Bunu da ele alacağız. 

1 yorum:

  1. nerdesiniz baba.. formalar açıklandı gözümüz yollarda kaldı.. daha sık yazılarınızı bekliyoruz..

    YanıtlaSil