Bu Blogda Ara

7 Eylül 2011 Çarşamba

METİN OKTAY'IN ÜZERİNDEKİ FORMA


Galatasaray Dergisi'nde yayınlanmış bu fotoğraf. Metin Oktay'ın bir maç görüntüsü. Sarı yakalı, kırmızı bir forma, beyaz şort ve siyah çorap gibi gözüküyor tonlardan. Bu formaya daha önce rastlamadım ben. Ne zaman giyilmiş, hangi maç, hatta Galatasaray olduğunu tahmin etsem de, hangi takım ? Bilgisi olan varsa, paylaşırsa sevinirim. Eğer Galatasaray formasıysa, ki öyle gözüküyor, karşımıza yepyeni bir forma çıkmış demektir.

5 yorum :

AGL4E dedi ki...

su resimde degisik bir corap giymis futbolcularimiz. sizin 1905-2011 tum formalarimiz bolumunde baktim ama bulamadim. benmi yalnis goruyorum yoksa farkli bir corap stilimi. cok guzel gorundu bana sahsen.
http://s001.radikal.ru/i194/1106/36/d93bda445f69.jpg

Selocan dedi ki...

Çorapları çok detaylı olarak inceleyemiyoruz. çünkü her maç değişebiliyorlar. Güzel bir detay ama. Ben de beğendim.

N. Burak dedi ki...

Fatih formaları döneminden bu çorap, ben de çok beğenirim. Parçalı'ya Fatih logosu koymamasından sonra en güzel olayı bu çoraplar bana göre. :D

Alpaslan dedi ki...

Logo favorim, çoraplar şık.

Takım Kadrosu

Sinan- Raşit-Hodzic-Ali Çoban-Haydar(:D)-Ahmet(çaycı)

Seydic-Büyük Mustafa-Fatih(sementha)-Bülent Alkılıç-Öner

Alpaslan dedi ki...

Öner-Gökmen li dönemlerden bir de tezahürat ekleyelim.

Top havada döndü durdu
Öner in ortası Gökmen i buldu
Gökmen topa güm diye vurdu
Şen ola Cimbom Şen ola

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır