Bu Blogda Ara

19 Şubat 2012 Pazar

Formaya Uygun Ceket

Takımımız maçlar öncesinde seremoniye N98 ceketlerle çıkıyor. Taraftarın sabırsızlıkla beklediği ürünlerin başında geliyordu bu ceketler. Tarihimizde uygulanmış, çok güzel bir olay. Ceketler de formalarla uyumluluk gösteriyor Nike takımlarında. (Bu sezonu geçiş sezonu olarak kabul edersek, bizde öyle bir durum yok.) Önümüzdeki sezon çıkacak parçalı forma için bu tarzda bir ceket de çıkarılmalı. Yüksek bir satış rakamı sağlayacağını düşünüyorum.

*Tasarım forumumuzdan b.return'e aittir.

5 yorum :

aydın özer dedi ki...

ya birde bızım neden uzunkollu formamız yok?

aslan formaları dedi ki...

@aydın özer: la olm forumu ziyaret etsene recep abinin anlattıklarını dinlesen anlarsın.

aydın özer dedi ki...

sureklı takıp edıyorum zaten konuların cogunda da yorumum vardır face hesapları dahil! ama gündeme getirilmeli diye düşünüyorum konuşulmalı yazılmadı. bu blogun kesınlıkle takım edıldıgıne ınanıyorum burda ne konusulursa haftasına o duzeltılıyo yada soylenılen sekıl yapılıyo. Uzun kollu formanın da gundeme getırılmesı gerektıgıne ınanıyorum cunku sezonun bıtmesıne fazla kalmadı

KINGELVIS dedi ki...

Of of of cok uzun uzadıya düşünmeye gerek yok şu ceketin formasının yapılması cok mu zor . Tasarımı yapan arkadaşımızı canı gönülden kutluyorum ......

KINGELVIS dedi ki...

Ayrıca eklemeden gecemicem ceketin sarı ve kırmız tonu on mumara olmuş resmen gözlerimi alamadım nike da olmasa bile store bu ürünü mutlaka cıkarmalı aynı renk tonlarıyla

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır