18 Ocak 2013 Cuma

FUTBOLCU ÖZEL SERİSİ


Galatasaray Store, Nike'ın ürünlerinden oluşan ve Johan Elmander, Selçuk İnan, Burak Yılmaz'ın adıyla satışa sunulan Futbolcu Özel Serisi adı altında bir set hazırladı. Her oyuncu adına sadece 2 adet satılacak olan bu setler (toplam 6), ben bu yazıyı yazarken bile tükenmiş olabilir. Ancak uygulama pek hoşumuza gitmedi. Güzel şeyleri yazıyoruz, bu sefer eleştireceğiz.

Hani sadece 6 adet satılacak olan bir ürün için bunları yazmaya değer mi ? Bizce değer, çünkü ileride bu tip konuların üzerinde daha çok durulmasını ve daha güzel işler çıkmasını bekliyoruz. Biz bekliyoruz, taraftarlar daha çok bekliyor bunu biliyoruz. Şimdi bu özel seriye geri dönelim;


Setin içinde bir adet spor çantası, bir adet uzun kollu forma, bir adet kısa kollu kamp forması, bir adet eşofman takımı, bir adet şort, bir adet konç mevcut. Setin fiyatı 1000 lira. Direkt karşınızda 1000 lira görünce "oha" diyebiliriz, ancak saydığım ürünleri tek tek Nike mağazasından almaya kalksak aşağı yukarı buna yakın bir para çıkar cebimizden. Üzerine bir de bu setin özelliği, çantada dikişle işlenmiş GS logosu, o futbolcunun imzası ve numarası + uzun kollu formada da hangi futbolcunun ürününü aldıysanız onun imzası (futbolcular tarafından bizzat imzalanmış) bulunuyor. Yani ekstra bir iki detay da cabası. Böyle bakınca 1000 lira -eğer bu ürünlerin hepsine ihtiyacı olan birileri varsa- ufak detayları ile birlikte makul sayılabilir. Bu yapılan işin artısı, ancak eksileri çok daha fazla.

Set, en tepedeki fotoğrafta da gördüğünüz gibi satışa çıkartılmamış ürünlerden oluşuyor. Tamam bu da göze ilk başta güzel görünüyor ama işin aslı farklı. Bu ürünlerin hepsi geçen sezondan kalma. Geçen sezon hatırlarsanız katalogdan giyiniyorduk. Hem formalarımız, hem de antrenman ekipmanlarımız Nike'ın katalogundan seçmeydi. Ne bize özel renkler, ne bize özel tasarımlara sahiplerdi. Nike online alışverişten dileyen herkes bu ekipmanlara sahip olabilirdi (Galatasaray armasız, birebirlerini). Galatasaray'a da bu şekilde temin edilmiş, sadece üzerlerine armamız dikilmişti. Bu ürünlerin Store'da daha önce satılmamasının ne gibi bir anlamı var ?


Biz peki ne beklerdik: Madem bu satışın teması hiç satışa çıkmamış ürünler, bu sezon Galatasaray Futbol Takımı'nın üzerinde gördüğümüz, hayran kaldığımız ve satışa çıkmamış ürünlerini sette görmek isterdik. Örneğin maç öncesi ısınma formaları, örneğin soğuk günlerde yapılan antrenmanlarda oyuncuların üzerinde gördüğümüz uzun kollu antrenman ekipmanı, örneğin satışı olmayan T bantlı ve Laser deliklere sahip futbolcuların giydiği Authentic formalar...

Store'un son 2 senede ne kadar geliştiği, ürün çeşidini ne kadar arttırdığı ve buna paralel ne kadar büyüdüğü ortada. Fakat bu ürünleri sevmedik. Geçmiş sezonların ve bize özel olmayan Nike ürünlerinin 1-2 detay ile "Özel Seri" adı altında satılmasını doğru bulmuyoruz. Ancak tepede de yazdığım gibi, bu ürünlerin zaten Nike mağaza fiyatları da bunlardır aşağı yukarı. Özel seri adı altında değil de, set olarak sürekli satışta tutulsa bu yazıyı yazacak kadar bir problem olmazdı zaten.


5 yorum :

nebil dedi ki...

Formaları falan geçtim de sırf şu çanta için alırdım sanırım.

nebil dedi ki...

Formaları falan geçtim de sırf şu çanta için almak isterdim. Ayrı şekilde satsalardı şu çantaları. O dikiş işlemeli Galatasaray logosu falan harika gözüküyor.

kralreha07 dedi ki...

siyah antrenman t-shirt ü ve siyah şort satışa sunulmuştu. hatta halen gsstore.org'da var :) yani tamamı satışa sunulmayan ürünler değil gibi.

kralreha07 dedi ki...

siyah antrenman t-shirt ü ve siyah şort satışa sunulmuştu. hatta halen gsstore.org'da var :) yani tamamı satışa sunulmayan ürünler değil gibi.

KadriAbi dedi ki...

bu degilde ben yeni çıkan şu özel seri kamp ürünleri saçmalığını anlamadım.. zaten indirimde olan antreman ürünlerini ve hatta formalarda satılan siyah formayı bile özel seri diye fiyatlarını şişirip satmanın ne özelliği var ki?? bilmedigimiz bi farkı mı var o siyah formanın digerinden??

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır