Bu Blogda Ara

4 Mart 2013 Pazartesi

35 SENE SONRA



Bu sene bizim blog için unutulmayacak bir sene. Yine yepyeni bir kombinasyon ile çıktı Galatasaray karşımıza. Aslında izleyenlerin çok yadırgadıklarını sanmıyorum, ben de sanki uzun süredir kullanıyormuşuz gibi izledim maçta, fakat oldukça nadir bir kombinasyondu Cumartesi giyilen.

Beyaz üst, kırmızı şort, beyaz çorap kombinasyonunu takımımız en son 1977-1978 sezonunda kullanmıştı, 35 senelik bir aranın ardından takımımız bu kiti pek çok kombinasyonu denediği senede kaçırmadı ve bizi de heyecanlandırdı. İşin esas konuşulması gereken yanı böyle bir kombinasyonu ihtiyacı yokken takımın giymiş olması. Rakip siyah şort ve siyah çorap ile maça çıkmışken bu forma tanıtıldığı kombinasyon olan tamamen beyaz parçalar ile kullanılabilirdi, kırmızı şort gerekli değildi. Gerekli olmasa bile bu maçta olan olay bize, eğer gerekli olursa ileride şort ve çoraplarla -forma farketmeksizin- oynanabileceğini gösteriyor. Rakip ile çakışıyorken hemen başka bir forma giymek yerine, ya da hemen alternatif 3rd formaya atlamak yerine, önce olması gereken gibi, şort ve çorapları değiştirme yoluna gideceğimizi gösteriyor. Tabi bu maçta bu gerekli değildi, ancak bu tip denemeler bizim hoşumuza gidiyor ve olumlu bakıyoruz.


Bir başka konu da; beyaz formanın(ya da açık renk formanın) zaten ilk kombinasyonunun koyu şort-açık çorap olması gerektiği. Çünkü bu takımın 1. forması ve 1. kombinasyonu koyu üst(parçalı)-açık şort(beyaz)-koyu çorap(kırmızı)'tır. Bu sebeple dış saha formasının da 1. kombinasyonu bunun tam zıttı olmalıdır. Kısacası, tanıtımda düz beyaz kite öncelik verilmişse de, bu formanın esas kombinasyonunun Eskişehirspor maçında giyilen kombinasyon olması gerekir. Bu konuyu zaten geçmişte uzun uzun yazmıştık. Ufaktan değinmiş olduk yine.

Yazıyı bir soru ile bitirelim. Eğer 2013-2014 sezonu forma duyumlarımız doğru çıkarsa gelecek sene Eskişehirspor ile oynayacağımız deplasman maçında hangi formamızı giyeceğiz ? Tabi Eskişehir'in iç saha formasını bozmayacağını düşünürsek... Bir düşünelim, zaten yazarız bunu da uzunca.

8 yorum :

Emir OTLUOGLU dedi ki...

Tarihi değerini bilmiyordum kombinasyonun. Fakat cidden çok güzel duruyor bu şekilde açık-koyu-açık ya da tam tersi kombinasyonlar. Bizimkiler yeni yeni şorttan farklı çorap mantığına alışıyorlar sanırım. Umarım deplasman formasında klasikleşen bir görüntü olur.

Ya bi de dün gece de güldüm, BJK koca sezonu kırmızı ile yedi ya, uğurlu uğrlu 2. olurlar artık :D

1905Haber dedi ki...

Füme olur heralde

burranazzo dedi ki...

wesley kurşun yemiş :(

methica dedi ki...

bu senenin beyazını mecburiyetten giyeriz.. maalesef bu da 3.formanın gereksiz bir renkten çıkarıldığını ortaya koyar.. umuyorum 3.forma duyumunda bir hata olur - ki ben bloga güveniyorum - böylece geçmiş senenin formasını giymek zorunda kalmayız..

tgn dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
tgn dedi ki...

Galatasaray Profesyonel Futbol A Takımı, Spor Toto Süper Lig'in 25. haftasında Gençlerbirliği ile bu akşam saat 20.00'de Ali Sami Yen Spor Kompleksi Türk Telekom Arena'da yapacağı maça PARÇALI formayla çıkacak. Takımımız, parçalı formasını siyah şort ve siyah konçla tamamlayacak. Kalecimiz ise yeşil formayla sahada olacak.

KadriAbi dedi ki...

parçalı forma siyah şort kombinasyonunuda bu akşam yapmış bulunduk merak ediyorum yorumlarınızı.. bence gayet şık durmuş..

Yağız Demirtaş dedi ki...

Kombinasyon'un görünümü şu;http://c1303.hizliresim.com/17/8/kvkmx.png çok net olmasada :)

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır