Bu Blogda Ara

20 Aralık 2014 Cumartesi

Seri Bozuldu


     Bugünkü Mersin İdman Yurdu maçında takım iç sahada beyaz forma giydi ve ligdeki iç sahada iç saha formasını giyme serimiz bozuldu. Her ne kadar bizim için iç saha formamız tartışmasız şekilde parçalı olsa da, maalesef bu sezon çubukluya eyvallah demek zorundayız. Şampiyonlar Ligi'nde iç saha maçlarında istisnasız çubukludan vazgeçmedik, ligde de aynı şekilde ilerliyorduk, ta ki bu maça kadar. Neden böyle oldu bilmiyoruz, çünkü çubuklunun altına ilk seçenek olarak görülen beyaz şort ve çorap giyilseydi Mersin'in full lacivert formasıyla karışma ihtimali sıfır. Hakeza, kırmızı şort ve çorap giyilse de sıkıntı olmaz. Ancak tek açıklama olabilecek şöyle bir durum var, bu sezon ligde hakemler iki takımın da koyu kontrastta forma giymesine neredeyse hiç izin vermediler. Yani neredeyse kırmızı olan çubukluyu giyince rakibe siyah, lacivert gibi forma giydirmeleri zor. Evet, dünyanın en saçma kuralı. Mersin de herhalde beyaz forma getirmemiş, bu durumla karşı karşıya kaldık.

2 yorum :

heroruno dedi ki...

galibiyet serisi daha önemli kendinde söylüyorsun çubuklu forma bizim iç saha formamız değil diye zaten ayrıca tüm takımlarda beyaz forma ikincil formadır genelde illa giyilecekse o giyilir parçalı olsa galibiyete tercih ederim dedidiğin gibi ama çubuklu kimsenin umrunda değil gelecek sezon ki parçalıyı şimdiden bekliyorum ben.

cihankilic dedi ki...

o kadar dandik bir ic saha formasi var ki insanin hic umurunda olmuyor. beyaz giyilmis, mor giyilmis. bir de o formaya parcali diyorlar.
su dandik forma sezonu gecene kadar forma konusmak istemiyorum.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır