Bu Blogda Ara

13 Eylül 2009 Pazar

METİN OKTAY


"Bence Galatasaraylılık din gibi, mezhep gibi yerleşmiş, köklü bir inançtır. Galatasaray'ı işte bunun için tercih eder ve Galatasaraylılığımla her zaman gurur duyarım."

METİN OKTAY

Taçsız Kral'a duyduğum sevgi bambaşkadır, beni tanıyan zaten bunu bilir. Galatasaray ile eşit tutarım O'nu, Galatasaray'ı sevdiğim kadar severim. Yazmaya çalışsam, duyduğum hayranlığı ve sevgiyi buraya sığdıramam. O yüzden yine içimde saklı olacak. O'nu sahada oynarken göremedim canlı canlı, hatta vefatında bile henüz çocuktum, fakat Metin Oktay sevgisi bana doğuştan Galatasaray sevgisi ile paralel aşılandığı için onu bilirim, severim, taparım. Bir başkadır herşeyden, herkesten.

Bilinen 2 güzel hikayesini paylaşalım;

İzmirspor'dan Galatasaray'a transferi sırasında nişanlısı Kral'a "ya Galatasaray ya ben" der. Nişanlısının babası da büyük paralar teklif eder. Metin Oktay bağırarak nişanlısına "Galatasaray... o daha vefalı" diye yanıt verir !!

Bir diğer hikaye de; Çubuklu kesim 50 yıl önce de tıpkı şimdiki gibidir ve Metin Oktay'ın aklını parayla çelmeye çalışmaktadır. Kral'ın önüne açık çek koyarlar ve rakamları sen yaz derler. Kral'ın cevabı nettir. "Bizi sevenleri üzmeyelim baba..."

Seni, PARÇALI formanı giyip sahada topun peşinde koşarken, ağları deldiğini izlerken canlı canlı göremedik ya işte ben buna yanıyorum. Senin gibisi ne geldi ne gelecek. HUZUR İÇİNDE YAT KRAL !

2 yorum :

Herhangi Biri dedi ki...

ellerinize sağlık müthiş yazmışsınız, hislere tercüman olmuşsunuz, okuyanlara ilginç gelebilecek yalan olmasını istediğim (ki bilal meşe yi tanırsanız bu tip konularda yalan söylemeyeceğini bilirsiniz) bir yazıyı paylaşayım. yazı vedat okyarın vefatının arkasından yazılmıştı:

Bilal Meşe
Güzel adam

Taçsız Kral Metin Oktay, Arap Yusuf Tunaoğlu ve Güzel Adam Vedat Okyar... Yıllarca aynı ortamda çalıştık, aynı havayı kokladık, onlar yazı, ben haber peşinde koştum. Düşünün bu üç efsane oyuncuyu önce tribünlerden izliyorsunuz, sonra onlarla birlikte çalışma şansını yakalıyorsunuz.
Üçü de güzel adamdı. Bu üç güzel adamın ortak yönleri ise üçünün de Beşiktaşlı olmasıydı... İster inanın, ister inanmayın, Metin Oktay ağabeyimin siyah-beyazlı renklere olan aşkını anlatırken, gözlerinin dolduğuna tanıklık edenlerdenim.
Dün sabah cep telefonum çaldı, Vedat Okyar’ı kaybettiğimizi öğrendim, yıkıldım...Yusuf ağabeyi yarın ölümünün dokuzuncu yılında anacağız, güzel adam Vedat Okyar’ı da bugün toprağa vereceğiz. Pazar günü ise bir diğer Beşiktaş’lı meslekdaşımız Orhan Şengürbüz kardeşimizi son yolculuğuna uğurladık. Bu nasıl bir rastlantıdır?
Vedat ağabey, içimizden biriydi... Futbolculuktan gelmenin verdiği avantajı yorumlarında müthiş kullandı, yıkıcı eleştiriden hep uzak durdu, eleştirirken bile kibardı. Sosyal hayatta ‘güzel adam’ kelimeleri ağzından hiç düşmedi, 30 küsur yıllık birlikteliğimizde ağzından tek kötü bir kelime çıktığına tanıklık olmadım. Hatta kızdığını ne gördüm, ne de duydum. Böylesi güzelliklerle dolu bir fotoğraf idi Vedat ağabey... Erken bırakıp gitti, üzdü bizi güzel adam.

bu da link:
http://www.milliyet.com.tr/Yazar.aspx?aType=YazarDetay&ArticleID=1119759&AuthorID=176&b=Guzel%20adam&a=Bilal%20Mese

Selocan dedi ki...

Bunlar iyice saçmalamaya başladı :) Arda'ya Fenerbahçeli diyen de var sonuçta. Medyadaki isimler ne yazarsa yazsın ortada bir gerçek var. Bu tür yazılara güler geçerim. Galatasaray ve camiası o kadar büyük ki bu camia ve kişileri üzerinden gündem yaratıp kendi reklamlarını yapan çok oluyor. Sadece güleceksin bu zavallı hallerine. Yalan söyleyen biri olup olmadığı değil, ne kadar gündemden düştüğü önemli o zaman herkes herşeyi yapar..

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır