Bu Blogda Ara

8 Eylül 2009 Salı

EFSANE



Az önce alessio26'da bir haber okudum. Real Madrid ile AC Milan, Milan'ın eski futbolcusu ve ALS hastası olan Stefano Borgonovo için bir yardım maçı düzenlemiş. Haberi buradan okuyabilirsiniz.

Burada Efsane olan ise Milan'ın bu maçta giydiği forması. Formayı tanıyoruz Milan'ın 100. Yıl özel nostalji forması. Fakat birden böyle karşıma çıkınca heyecanlandım, haberi okuyunca da anladım ki yardım amaçlı, efsaneler üzerlerine 100.yıl formasını çekmişler.Sadece bu maç için. Bu sene giydikleri forma da fena değil ancak bununla yarışamaz tabi. (Bir ara, Dünya'da bu sezon giyilen en beğendiğim formaları listeleyeceğim.)

Galatasaray'a bağlayamadım ancak şunu yapabiliriz. Zamanında 100.yıllarını kutlarlarken onlar da formalarına dev gibi bir reklam almışlar tıpkı bizim gibi. Bununla ilgili yazdığımız başlık için buraya tıklayınız.



100.Yılda giyilen hali


RESİMLER ve KAYNAK: alessio26


3 yorum :

Sercan dedi ki...

reklam var ama adidas cizgileri yok :)

Selocan dedi ki...

Olsun abi bozmuş yine de Reklam :)

Sühan Alp dedi ki...

ne olursan olsun bir çizgide olsa ben reklama karşıyım.
ha maddi durumdan gerekli orası ayrı..forma dediğin sade olur...

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır