Bu Blogda Ara

11 Ocak 2012 Çarşamba

Deplasman Formasında Çubuklu Desen


Daha önce çubuklu deplasman forması hakkında yazmıştım, bu sefer de deplasman formasında çubuklu desenden bahsedeceğim. Malumunuz bizim asıl formamız parçalı olduğundan (Kulüp bu aralar yine unuttu bunu, sarı formaya abanıyorlar Arena'da.) çubuklu formamız bayağı gereksiz kaçıyor. Ayrıca, Fenerbahçe formasını hatırlattığından, azımsanamayacak bir taraftar kesimi istemiyor çubuklu forma. Ben de artık kulübün çubuklu forma yapmasını istemiyorum ancak Fenerbahçe'yi hatırlattığından değil, forma kültürüne uygun olmayışından. Neyse; olay benim kişisel görüşüm değil, Galatasaray'ın çubuklu formalarla bir tarihi olması. Ne kadar insan istemese de, çubuklunun zaman zaman parçalının bile önüne geçtiği yadsınamaz bir gerçek. Biz de bu geleneğimizi silip atamayız, atmamalıyız. Bu sebepten, deplasman formalarımızda çubuklu detay ve desenlere yer verebiliriz. Ben örnekleri Katalonya milli takımından seçtim, renkler tam oturuyor diye. Deplasman formaları için iyi bir alternatif olacağını düşünüyorum ve Nike'tan böyle bir tasarım bekliyorum.


6 yorum :

burranazzo dedi ki...

beyaz muthismis.

emoronchie dedi ki...

Beyaz forma örneği çok klasik durur ancak siyah formadaki gibi bir tasarım -parçalıyı da andırması açısından- uygulanabilir.

erhan1980 dedi ki...

Cubuklu formayi FB'yi hatirlatiyo diye istemeyen taraftar kendi isine baksin. Sanki dünya'da cubuklu forma giyen tek kulüp FB. Zaten dünya futbolunda cubuklu dedin mi ilk FB akla geliyo, Arjantin, Barcelona, Milan, Inter, Juventus gelmiyo. O zaman düz forma da giymesin Galatasaray, çünkü Besiktas'i hatirlatiyo. Muslera topu eliyle tutmasin, bana Volkan'i hatirlatiyo sinir oluyorum.

Emir OTLUOGLU dedi ki...

@Erhan 1980
Hocam yazdıkların mantıken %100 doğru fakat yine de şöyle bir arguman sunmak istiyorum. Karikatür olsun, filmler olsun GS-FB rekabeti varsa işin içinde mutlaka GS parçalıdır, FB çubuklu. Çünkü her iki takımın da tarihten gelen formaları böyle. İkinci olarak FB hiç bir zaman parçalı forma giymedi yanlış hatırlamıyorsam. O nedenle bana da Onlar'ın çubuklusunu sahiplenmek ters geliyor. Son olarak da klasik görüşlü biri olarak (her ne kadar alternatif renk formalara abartı kullanıma kaçmadıkça karşı olmasam da)Galatasaray'ın her yıl iç saha formasının parçalı olması gerektiğine inanıyorum. Bu nedenle de aynı renk kombinasyonu ile ikinci bir formanın üretilmesini anlamsız buluyorum.

erhan1980 dedi ki...

@Emir
Bence de iç saha formasi her sezon parçali olmali. Ve bu formanin yaninda bir de cubuklu sari-kirmizi saçma oluyor, dogru. Ancak arada bir olabilir böyle seyler, mesela sadece kupa maçlarinda giymek için bir cubuklu çikabilir.

Benim söylemek istedigim baska bir sey. Cubuklu forma bir Celtic, Ajax, PSG formasi gibi karakteristik degil, bir sürü takim cubklu giyiyor.

Emir OTLUOGLU dedi ki...

@Erhan

Bu konuda katılıyorum sana. İç saha forması parçalı olduktan sonra kupa için, ya da Avrupa için çubuklu çıkarılabilir. Fakat korkum bizimkiler bir yerden sonra cıvıtıyor. Sonra bir bakıyoruz iç sahada mercanlar, morlar havada uçuşmuş :D Fener maçına bile turuncu çıkmışız :D

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır