Bu Blogda Ara

14 Mart 2012 Çarşamba

Yeşil Kaleci Forması Satışta


Muslera bu sezon yeşil kaleci formasıyla özdeşleşti adeta. GS Store'un başındaki isim olan Nurettin Kantarelli'ye özellikle Twitter üzerinden gelen yoğun istek üzerine yeşil kaleci forması satışa çıkarıldı. Kaleci formalarının zaten her sezon satışa çıkması gerekir. Nike'tan sınırlı sayıda elde edilebilmiş forma, bu da eksi hanesine yazılıyor GS Store'un. Forma şuan ön satışta, almak istiyorsanız acele etmenizi tavsiye ederiz. Ancak fiyatı pek uygun değil: 129 TL

Satın almak için buradan.

13 yorum :

Burak Eken dedi ki...

Daha önce sadece 2008-2009'da kaleci formalarının satışa çıktığını hatırlıyorum. Sezonun genelinde kullanılan siyah, mavi ve beyaz forma, sezonun ortasına doğru satışa çıkarılmıştı.

Horoz1905 dedi ki...

siparis etcem de arkada muslera yaziyormu ???

NusretBerk dedi ki...

Bu formaya istediğiniz isim ve numara baskısını online olarak yapabilirsiniz.

Dediğine göre arkasında Muslera yazmıyor istenirse yazdırılır

nonex dedi ki...

Yeri değil ama forum kısmında hem firefox hem de eset virüs uyarısı verip engelliyor.

berk dedi ki...

Uygulama guzel fakat fiyat biraz yuksek geldi bana. Bence buna benzer yesil bir kazak daha cikartilarak daha uygun fiyata 2. bir model olarak satilabilir. En azindan durumu el vermeyipte almak isteyenler onu edinebilir. Birde sorum var. Eger bu sezon forma fiyatlari boyleyse(katalog formalari) seneye kim bilir nasil olur ?

NusretBerk dedi ki...

Seneye forma fiyatlarının artacağını açıkcası pek sanmıyorum yine aynı düzeyde olur. Kaleci formaları hep daha pahalıydı benim bildiğim kadarıyla. Bundan önce De santic in forması satışa çıkarıldığında da bu fiyat civarıydı diye hatırlıyorum.

burranazzo dedi ki...

site attack site uyarisi veriyor foruma falan giremiyorum ben nedendir?

aslan formaları dedi ki...

virüs falan diyor

hakkus1422 dedi ki...

öncelikle hiç ihtimal vermediğim bir durumdu bu gerek muslera'ya olan sempatimden gerek yeşile ve kaleci formasının yeşil olması gerektiğini düşündüğümden hep satışa çıkarılmasını beklediğim bir üründü ve arkadaş ortamlarında da hep dile getirirdim satışa çıksın almayan ne olsun tarzında çıkışlarda bulunurdum..
bazı siyasi durumları göz önüne aldığımızda (2008'deki fb maçındaki street fighter kareografisinde kırmızı giysi giyen sarışın ken yeşil zeminde chun-li'ye son darbeyi indirmek üzereyken bazıları renklerden yola çıkarak terör örgütü takımı olarak adletmişti galatasarayımızı) galatasaray'ın yeşil bir alternatif forması olmayacağını da düşünürsek bu gelişme iyi oldu..
hem kaleci kazağı olduğundan hem de elit kategori tasarımı olduğundan fiyatının yüksekliği kabul edilebilir bence..
çünkü aynı kalıptaki antrenman ürünü de 100 küsür tl civarındaydı..
ki o üründe ne göğüs reklamı ne kol reklamları vardı hem bu sebepten hem de maç forması olduğundan fiyatı makul kabul edebiliriz..
siparişi verdim elime ulaştığında fotoları da paylaşırım..

Unknown dedi ki...

13 yaş varmı

Unknown dedi ki...

13 yaş varmı

Unknown dedi ki...

bir kez daha satışa çıkarsa çok sevinecegım

Unknown dedi ki...

bir kez daha çıkarsa çok sevinecegim

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır