Bu Blogda Ara

19 Mayıs 2017 Cuma

Yeni Parçalı


Yakın zamanda farklı yerlerden paylaşıldığını gördüğümüz yeni parçalımız, bugün memleketin değişik bölgelerinde, muhtelif mağazalarda görülmüş. Yukardaki de bana denk gelenlerden biri -- diğerini çekemedim. Şu tivit ve altında da farklı yerlerden fotoğraflar bulunuyor.

Bu demek oluyor ki, tanıtım yakındır. Bugün giymeyeceğimiz kesin. Hatta belki, son iki maçtan birinde giyeceğiz. Ki son hafta içerde, Konyaspor ile oynuyoruz; tanıtım ve ilk kez giymek için gayet uygun. Aynı 12-13 sezonunun son haftası şahit olduğumuz gibi, yeni formayı, sezonun son haftasında takımımızın üstünde görebiliriz. Böylece tanıtım/duyurma işlemi de çok daha erkenden başlamış ve zamana yayılmış olur -- bunun gerekliliğine dair çok kelam etmişizdir/edilmiştir.

(Yeni sezon forma tahminlerini şurada paylaşmış, ilk sızmaları da Twitter hesabımızdan sunmuştuk.)

1 yorum :

Hayallerle Verkaç dedi ki...

Burda forma tasarımını yorumlamaktan daha mühim olan mesele lansman yapılmadan bu formalar nasıl satışa çıktı. Kaldı ki burda yönetim mecburiyetten lansman yaptı yoksa erken tanıtılmanın faydalı olduğunu bildiklerinden değil. önce bu skandalı biraz izah edin.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır