Bu Blogda Ara

26 Haziran 2009 Cuma

STAD LOGOSU

Aslında kulüp formalarımızın dışında alakasız yazılar yazmam bu blogda fakat bizi ilgilendiren bir konu diye düşündüm. Real Madrid Valencialı stoper Raul Albiol'u de kadrosuna katmış. Bu haberi okuduktan sonra Real Madrid'in official sitesine girip bu haberi kaynağından okuyayım dedim :D. Daha sonra tabi ki formalarına bir göz attım ki Adidasın baş takımlarından biri olmasına rağmen onlarda da hala formalar tam netleşmedi, bir çok Avrupa takımının aksine(bu arada çıktı formaları yanlış anlaşılmasın). Daha sonra bir logo gördüm ve ufak bir forma resmi yeni sezona ait ve asıl bizim yapmamız gereken şeyi Real Madrid'in yaptığını gördüm. Stadları Santiago Bernabeu için bir logo tasarlamışlar ve bu logoyu gelecek sezon formalarının üzerinde taşıyacaklar. GS TV de Goodbye My lover şarkısı eşliğinde stadın son senesi olduğunu söyleyip 5 dakikada bir kombine reklamı yapacaklarına gelecek sezon formalarımıza güzel bir logo tasarlayıp ki tasarlanmışı da var (Murat Vurucu) formamızın güzel bir yerine koymaları oldukça anlamlı olur.

Bu arada RM in SB logosunun çizim aşaması sırasında güzel bir video yapmışlar ama buraya koymak yersiz olur :D

Real Madrid ve SB Logosu



Murat Vurucu ASY Logosu

1 yorum :

L dedi ki...

çok şık bir logo yapmışlar. asy için yapılan da hoş. ama değerlendirilir mi, sanmam.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır