Bu Blogda Ara

17 Ocak 2010 Pazar

AL, BİZE AYNEN OTURT


Sizi bilmem ancak ben koyu bir 3rd forma istiyorum gelecek sezon takımıma. Ancak mor rengi falan koyudan saymıyorum. Koyudan kastım; siyah, füme veya oldukça koyu kahverengi-gri tarzı bir renk.

Örnek olarak bu sene oldukça beğendiğim Liverpool forması; Gelecek sezon bu formanın kullandığı kalıp olmayacak Adidas'ın kalıpları listesinde. Kalıbı aslında bizim mor formamız ile aynı dikkat ettiyseniz.

Forma'nın rengine hayran kaldım açıkçası. Gerçi tam ne renk olduğunu anlamadım, anlayabilen yazsın lütfen. Siyah desen, tam siyah değil, sanki içinde biraz kahverengi tonu var. Formanın 3 çizgisi, Adidas logosu ve göğüs reklamı altın sarısı renginde. Bildiğiniz üzere sarı renk Liverpool'un tarihi away renklerindendir, ancak bu formada o sarı rengini değil, altın rengini kullanmışlar. Bu formaya zaten gidecek en mantıklı ton bu renk. Galatasaray da tıpkı Liverpool gibi kendi sarısını değil bu sarısını oturtabilirdi, sonuçta bu bir 3rd forma. Mor bile kullanıyorsak, sarıda hafif oynamaya bir şey denemez. Ayrıca kalıbın kesim yerlerindeki dikişleri kırmızı renk kullanılmış ki bize de ayrı bir yakışır.


Kısacası bu formayı ilk gördüğümde bir ah çekmiştim. Geçen Stoke City maçında giyince Liverpool bu ahım daha da bir büyüdü. Bazı formalar çıkartır bazı takımlar, size bir ah çektirirler, kıskanırsınız, biz neden düşünememişiz bu formayı diyerek üzülürsünüz. O tip formalardan çok fazla var bu sene, ancak bu Liverpool forması içlerinde en tepede olan.

Gelecek seneki 3rd formamızın bu renk olmasını ve bu ince sarı kırmızı dikişlerin kullanılmasını çok isterim ki, 3rd formada ana renklere karşı olmama rağmen. Aldığım duyumlara göre Galatasaray seneye bizi maziye götüren bir forma tasarlayacakmış. Benim aklıma gelen, bir füme renk formanın tasarlanması. 06-07'deki saçma gri rengi saymazsak uzun süredir doğru düzgün bir füme formamız olmamıştı. Hepimizin gönlünde taht kuran bir renk füme. Bugün çıkartsalar kimse yadırgamaz. Eğer seneye füme formamız çıkarsa şaşırmayın. Ben sevinirim açıkçası bir füme renk 3rd çıksa. Ancak bu Liverpool forması gönlümde hep bir yara olarak kalacak :) Bu renk ve tasarım tam bize göreydi çünkü.

2 yorum :

Fethi dedi ki...

geçen gün arkadaşımla adidas mağazına girdik.chelsea,milan,liverpool,galatasarayın beyaz formasını ve beşiktaşın kartal pençeli formalarını yan yana dizdik.

anlayamadığımız bir kaç konu oldu.eğer adidas tasarımcıları avrupa klüplerine bu kadar başarılı tasarımlar yapabiliyorsa bizdeki bu formalar ne veya hangi tasarımcıları tasarladı? aynı firmadan bu kadar birbirine zıt forma tasarımları nasıl çıkar?

veya ikinci bir seçenek var bizim yöneticilerimiz tasarımlar arasından bu formaları seçti o zaman da hakikaten galatasarayın beyaz fanila formasına kim onay verdi çok merak ediyorum.

niye mi bu kadar isyan ediyorum çünkü içim acıyor? bana chelsea'nin gidip dorgba'yı liverpoolun torresi veya milanın patoyu alması koymaz bütçe farkı der geçerim ama forma olayında eşitiz kardeşim senin formanda adidas benimkide,allahını severseniz söyleyin beyaz fanila ve paçalı don kreasyonlu forma tarzını herhangi adidas kullanan başka bir klüp varmı? işte üzüldüğüm nokta budur.

Selocan24 dedi ki...

Yazdığınızın altına imzamı atarım. Tamamen katılıyorum. Ancak ufak bir bilgi vereyim; Adidas tasarlamıyor formalarımızı. Adidas sadece kalıpları veriyor bize. Formayı tasarlayanlar GSStore tasarım ekibi. Kumaş seçimi, üzerindeki desenler, yakalar vs... hep GSStore tasarım ekibinin işi. Adidas'ın hiçbir günahı yok. Onlara istediğimiz kalıbı söylüyoruz, gerisini bize bırakıyorlar.

Bu sene, bir tek mor ve doğal olarak onun ikizi kırmızı formamız tasarım açısından Avrupa formaları kadar başarılı. Görüntü olarak her formamız güzel gözükebilir ancak tasarım açısından ve kalıba uygulanan seçenekler açısından ben biraz vasat gördüm.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır