Bu Blogda Ara

22 Ocak 2010 Cuma

GELECEK SEZON FORMALARI TASARLANDI


Aslında daha 1-2 ay yazmayacaktım bu haberi. Çünkü taraftarların formalara olan ilgisini biraz olsun arttırmak, kendi formalarını tasarlamayı teşvik etmek amaçlı kurduğumuz bir tasarım blogumuz var bildiğiniz üzere. Sonuçta, belki kendi kulübüne ilham olacak formaları tasarlamak isteyenlerin şevkini kırmak istemezdim. Ancak tasarım bloguna olan ilgi sıfıra düşünce, sizlere yaklaşık 1 ay önce aldığım bir haberi şimdi yazayım istedim.

1 ay önce aldığım habere göre; Galatasaray tasarımcıları gelecek sezon formalarımızı çoktan tasarlamış. Yani gelecek sezon, hangi formaları giyeceğimiz şimdiden belliymiş. Adidas, kalıpları zaten çoktan belirlemiştir ve kulüplere göndermiştir. Yaklaşık 1-2 ay öncesinde de tasarımcılarımız formaları tasarlamışlar. Bu aldığım duyumu çok yetkili bir isimden almadım, ancak sağlam tanıdıkları olan birinden aldım. Yani bu habere kesin diyemiyorum, ancak doğruluğuna ben inandım açıkçası. Eğer kesinse, yani formalar çoktan tasarlanmışsa, kimse bize hikaye anlatmasın. Kulüpten kimselerin bizleri izlediği, tasarımcıları takip ettiği yok demek ki. Boşuna herkes kendi kafasındaki çizimleri hayata geçiriyor demek ki. Bazı forumlarda, bir tasarımcı oldukça güzel bir forma tasarlar ve yüzlerce bu işin meraklısı insan o forma hakkında aynı şeyi düşünürler. "Bu forma kesinlikle seneye takımımızda olmalı" derler. Sadece 1 tane değil, bir çok formanın böyle yüzlerce kişiyi başına çektiğini biliyorum. Çünkü takip ediyorum. Ortada bir tasarım olmasa bile, pek çok kişi takımımızda nasıl bir forma olması gerektiğini günlerce, aylarca konuşuyor. Aynı fikirdeki pek çok insan toplanıyor. Yani öyle 3-5 taraftarın kendi kafasına göre aldığı kararlar yok ortada.

Fakat eğer bu bana gelen haber doğru ise, kulüpten kimse formalar hakkında oluşturulan forumlarda, yapılan yorumları, çizilen tasarımları dikkate almıyor. Onlara bir şans vermiyor veya düşüncelerini önemsemiyor. Sessiz sedasız Kasım ayında gelecek sezon formalarını hazır ediyor. Umarım yanılıyorumdur ve biraz olsun bizi dikkate alıyorlardır. Bu sezonun formalarını tanıtırken Adnan Polat, "3rd formayı taraftarın oyuna sunacağız" demişti gelecek sezon için, bakalım bu olacak mı ?

Bu arada iyi gitmeyen bir başka konu da tasarım blogu hakkında. Biz kendimizi ne kadar çok dikkate alıyoruz ki, kulüp bizi alsın. Neyse o da başka bir günün yazısı olsun. Hele bir Pazartesi olsun da...

2 yorum :

okanöztoprak dedi ki...

Bu haberi bende duymustum, açikçasi merakla bekliyorum.. Belki nete düser.. Ne dersin?:)

Selocan dedi ki...

Vallahi şimdiden olmaz ama belki Haziran da falan birileri düşürebilir. Geçen Haziran parçalı düşmüştü nete biz de çok şaşırmıştık.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır