Bu Blogda Ara

27 Ocak 2010 Çarşamba

"CESARET'İN" İLK SINAVI


Maçtan önce de dedim; Bu maçın formanın temasıyla uzaktan yakından alakası yok. Fasülyeden bir maç olacağı belliydi zaten. Ancak tanıtılalı 1 ay olmasına rağmen bir maçta giyme fırsatı yakalayamamıştık ve artık formayı sahada göre zamanı gelmişti. Bu sebeple bu forma seçimi oldukça mantıklı. Aslında ASY'de giymek daha güzel olurdu ilk olarak, ancak Antep ve hakem kurbanı olduk geçen gün.


Benim fikrim belli. Ben bir takımın 3rd formasının mutlaka o takımın ana renkleri ile alakasız olmasından yanayım. Dünyadaki büyük takımlara bakınca da zaten bu hep böyledir. Yani düz sarı ve düz kırmızı formaya ilk bakışta karşıyım. Ancak; Galatasaray her sene en az 4 forma çıkartıyor. Bu sene de bu böyle oldu. Home (parçalı) ve Away (beyaz) zaten artık klasik bizde. 3rd formamız da olması gerektiği gibi takımla alakasız bir renk. Yani formalar açısından her şey mükemmel. Fakat dediğim gibi 4 forma çıkartıyoruz her sezon. Yani bir 4th forma da olacak illa ki. Bu 4th formanın yine takımla alakasız bir renk olması çok saçma olurdu. Açıkçası ben de Galatasaray'a forma tasarlasam ve illa ki 4 forma yapsam, 4. formayı ya düz kırmızı, ya da düz sarı yapardım. Çünkü bu 2 renk de taraftarın sevgilisi ve oldukça satış potansiyeli var. Yani ilk 3 seçeneğim de düz sarı veya kırmızı olmasa da, 4th formada bu renklerin birinin kullanılmasına karşı değilim. Tabi neden illa ki 4 forma olması lazım tartışılır, ancak Galatasaray'ın bu sezonki güzel pazarlama stratejisinin bir meyvesi bu kırmızı forma.


Formayı anlatmaya gerek yok, hepimiz izledik. Muhteşem duruyor sahada. Kumaş seçimi onu daha bir elit göstermiş. Ben sahada duruşunu çok beğendim formanın. Ayrıca korktuğum başıma gelmedi ve bu formaya özel, parlak kumaştan kırmızı şort da yapılmış. 07-08 deki kırmızı formamızın fanı çoktur. Cesaret ise çok farklı bir tonda. Daha koyu bir renk ve parlak kumaşı görüntüsünü bir hayli etkiliyor. Sarı 3 çizgileri de çok yakışmış. Kısacası hem yakın hem de uzak çekimlerde kusursuz duruyor formamız. Eminim bu maçtan sonra satışı patlayacaktır. Tek falsosu beyaz fontu, ancak forma üzerindeki reklamlar da beyaz olduğu için o kadar uyumsuz durmamış. Bir de ülkerin kırmızı tonu iğrenç bir ton olduğu için, bu formaya bile gitmemiş.


Sonuçta her forma bizim, umarım bu forma bize uğurlu gelir ve güzel anılar bırakır.

2 yorum :

Adsız dedi ki...

abi kaleci forması ve çorabı arasında bir uyumsuzlukmu var yoksa benmi tvden öyle gördüm

gözbek dedi ki...

arkadaki ülker yazısı tüm formanın "cesaretini" yıkıyor. Nereden çıktı bu sırta reklam olayı hiç anlamadım.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır