Bu Blogda Ara

26 Nisan 2010 Pazartesi

ERKEK VOLEYBOL TAKIMIMIZIN FORMALARI


Aslında bu başlığı sezonu açtıkları zaman yazmıştım, ancak ufak bir ekleme yapmam gerekti, ben de madem bütün takımlarımızı koydum, erkekleri de tekrar baştan koyayım dedim. Voleybol maçlarımıza gitmedim, resmi sitemizden buldum bu resimleri. Onlar da sadece derbi maçlarında ve de içerdeki 1-2 maçta fotoğraf koymuşlar, diğer maçlar içinse sadece başlıkta küçük bir fotoğraf var (ki o maçın fotosu olduğundan bile şüpheliyim). Sezon açılışında kadınların formaları görücüye çıkmamıştı, ancak erkek takımı formaları ile kadınlar ile bir maç yapmışlardı. Oradan görme imkanımız olmuştu. Dün kupada final 2. maçında erkek takımı mor renk bir forma giydi. Sezon boyunca hiç giydiler mi bilmiyorum, ancak rastlamadığımı söylemeliyim. Büyük ihtimalle bir tek bu maçta giymişlerdir. Kısacası erkekler de kadınlar gibi 3 farklı forma ile mücadele ettiler. Kırmızı sarı ve mor. Marka, emin olmamakla birlikte GSStore. Kırmızı formanın yaka ve kol kısımları sarı, sarı formanın kırmızı, mor formanın ise beyaz. Bayanlar takımı ile benzerlikler taşıyan formalar. Parçalı formanın olmaması büyük eksiklik. Sezon başlarında kırmızı formada siyah font kullanılıyordu. Ancak sezon ortalarından itibaren sarı fontlara geçiş olmuş, çok da iyi olmuş.

Kırmızı




Sarı




Mor

Hiç yorum yok :

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır