Bu Blogda Ara

9 Mayıs 2010 Pazar

Galatasaray'a Uygun Away Formalar-9





Ben Diadora'yı Kappa'dan daha çok severim. Aynı tarz takılsalarda Diadora daha özgün ve değişik işler çıkartır. Özellikle Roma'ya yaptığı formaların hastasıydım zamanında. Yukarıdaki forma aslında kayıp bir forma, yani pek fazla giymediler bunu, Lappappa'ya bir yazı yazarken rastladım. Bu başlığı da epeydir boş bırakmıştık, bu forma da cuk oturuyor. Ben çok beğenirim ve Galatasaray'a da gidebilecek bir away forma. Ama işte biz ve Adidas...

Bu başlık 500. başlığımız oldu. Hayırlı olsun..

10 yorum :

genius dedi ki...

Romanın renkleri bizim renklerimizle neredeyse aynı ilginç...

bi de bu forma sanki bizim parçalı formamızın beyaza uyarlaması gibi olmuş, tam bizlikmiş bu forma...

Selocan dedi ki...

Zaten bu bölümde epey bir Roma forması var :) 8'de 4 galiba. Ben hasta oldum bu formaya. Ama çok çok az giymişler bunu ney yazık ki

liverpoolandkop dedi ki...

Kol renklerini ters kol, yakayıda V yaka ters renk olarak yap, al sana gizli parçalı =)

calibra dedi ki...

Çok güzel bir forma bence de...

Hem "parçalı" bazında da anlamlı.

Denk gelirsem alayım da beğendiğim yabancı formalar koleksiyonumun arasına katarım :)

Görkem dedi ki...

geçen gün roma maçını izlerken abime demiştim bunların formalarının renkleri bize benziyor tasarım olarak güzelmiş bizimkide böyle olabilir diye,hakikaten güzel ..

liverpoolandkop dedi ki...

Elimden geldiği kadarıyla ortaya çıkan hali bu. Güzel oldu ama =)

http://i1005.hizliresim.com/2010/5/10/5504.jpg

Selocan dedi ki...

Totti de gelsin :) Eline sağlık güzel olmuş

Sühan Alp dedi ki...

@matthias: gerçekten güzel olmuş eline sağlık..orjinali de güzel aslında..
dikkat ettiyseniz Tottinin sol bacağı ile arkadaki herifin ayağı birleşmiş sanki tozlukları farklı gitymiş gibi olmuş..
TSL'de farklı tozluk giymek yasak mı??

L dedi ki...

eyvallah matthias

Selocan dedi ki...

Yasak, zaten değilse ve biz hala kırmızı giymiyorsak...

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır