Bu Blogda Ara

2 Haziran 2010 Çarşamba

GALATA ARMASI OLACAK


Somon formamızın sırtında yer alacak ve içinde numaraların olacağı şeklin, sezon başında Mor forma için ortaya çıkarttığımız Galatlar logosu olacağını öğrendik. Geçtiğimiz sezon iyi bir mini marka yaratan Galatasaray, bunun üzerine gitmeye devam ediyor. Ancak neden bu şeklin bir formada kullanılacağını anlayamadım. Tamam bir alt başlıkta yazan logolarımız içinde, şekil olarak en karakteristik 2 logodan biri Galatlar logosu (Diğeri Efendiler). Ancak o şekli koskoca formaya koymak için nasıl bir sebep bulunmuş, ya da bulunacak onu anlamadım. Hadi Mor formada yapılsa tamam, sonuçta zaten ona kılıf bulmak için ortaya çıkartılmadı mı ? Ancak sonuçta sonradan ortaya atılmış bir mini markanın armasını, çat diye bambaşka bir sezonda, bambaşka bir formanın sırtına işlemek için bir sebep olmalı. He kalkıp sadece güzel şekli için yaptık derseniz de pek ses çıkartmam, ama soru işareti olur kafamda, başka bir şey olamaz mıydı diye. Yine de şekil olarak güzel ve yakışacağını düşünüyorum. Fakat formalarımızda bir anlam bulmayı da kesmem gerektiğini anladım artık.


Bu arada güzel bir haber, Krem rengi formada Aslan figürü olacakmış. Hadi bakalım yırttık. 2 gün önce açtığımız ankette de bir hayli önde gidiyordu zaten. İyi oldu bu.

27 yorum :

selim dedi ki...

bu logo bizi temsil etmiyo ama en azından şekli güzel.Ayrıca somon formanın koyu bir renkle birlikte üzerinde büyük desenlerle ve şortunu da o koyu renkten bekliyorum ve umuyorum...

barba dedi ki...

galatasaray formaları bence şu şekilde olmalıdır.

iki yıl parçalı, bir yıl çubuklu bir home forma (ama fener çubuklusu değil şunun gibi) http://formafikirleri.blogspot.com/2010/03/galatasaray-home-forma-fikirleri-9.html

beyaz bir away forma

bir yıl siyah (ya da füme) bir yıl turuncu bir 3. forma

bir yıl komple sarı bir yıl komple kırmızı 4. forma.

Selocan dedi ki...

Çubuklu fikri dışında katılıyorum. Çubuklu bizim home formamız değil.

barba dedi ki...

çubukluyu da 3 yılda 1 yazdım. o da aslında satış için çünkü insanları parçalı almaya ikna edecek yeni tasarım hamleleri sınırlı. belki de başka bir şey bulmak lazım. çubuklu değil de...

Selocan dedi ki...

Mesela şöyle olabilir, her sezon zaten 4 forma çıkıyor. 4th forma bir sene kırmızı, bir sene sarı, diğer senede çubuklu olabilir. Ancak Parçalının mutlaka her sezon olması lazım. Çubuklu ise anca 4th olmalı 3 senede bir :)

Selocan dedi ki...

He tabi aslında keşke hiç 4th olmasa da. Oluyorsa öyle bir düzen getirilebilir.

barba dedi ki...

abi ben anlamıyorum ki başımızda hollandalı hoca var, sarı ve kırmızının karışımından da turuncu doğuyor. e daha biz ne diye somonla pembeyle uğraşıyoruz ki. ayrıca hani siteden 3. forma rengi için anket olacaktı ?

Selocan dedi ki...

Ya işte... Her sezon başka renkler türetiyoruz, halbuki ne kadar güzel renkler seçmişiz geçmişte. Koyu olarak 3rd renklerimiz var, füme ve siyah. E açık olarak da turuncu var zaten. Her sezon farklı renk bir forma çıkar mı yahu ? Ben de anlamıyorum o durumu. Ancak ülkemizde herhalde anca öyle forma satışı yapılabiliyor. Ne yazık ki bir İngiltere bir İspanya olmadığımız için farklı renklerle müşteri çekmeye çalışıyorlar. Bir anlamda onlar da haklı ne yazık ki.

Anket de yalan oldu :)

barba dedi ki...

http://formafikirleri.blogspot.com/2010/06/galatasaray-3-forma-fikirleri-9.html

calibra dedi ki...

Alican süpersin! :)

Havadisler güzel. En azından heyecan verici. Umarım görünüşler de güzel olur.

Teşekkür ediyorum bilgiler için :)

calibra dedi ki...

Bu arada renk konusuna ben de katılıyorum. Yahu arkadaş işte klasik tüketici Türk toplumu, yapacak bişey yok :)

Füme, siyah ve turuncu konusunda ben de hemfikirim.

Okis58x dedi ki...

Ahmet abinin yaptigi gibi olacagini hiç sanmiyorum. Sadece dis çizgileri gözükür büyük ihtimal. Böyle olursa formanin içine ederler.

barba dedi ki...

anlamadım dış çizgiden ibaret olursa mı iyi olur yoksa böyle mi iy?

türkoğlu dedi ki...

http://defanskeyfi.blogspot.com/2010/06/di-capitano.html

bu forma kaç yılınındır abi?

Selocan dedi ki...

2002 yılının forması o. Dünya Kupasında giydikleri forma

türkoğlu dedi ki...

peki hangi firma yapmış ben bir logo göremedim

ahmetcan_48 dedi ki...

O forma en güzel kaptan Del Piero'ya yakışırdı. Almadı adamı Lippi bu sefer kadroya. Neyse Cannavaro da gitti abi. O da Arap ellerinde paranın anasını belleyip gelecek.

Selocan dedi ki...

Kappa marka formaları. Kolların yan kısımlarında vardı sadece logosu, ön tarafta yoktu.

http://www.classicfootballshirts.co.uk/p232177/2002-Italy-Home-Shirt-XL/product_info.html

maRco dedi ki...

ali samiyen özel forması geliyor yemişim galatlı somonu aslanlı kremi :D

Advanced Playmaker dedi ki...

düz renk formada gereksiz birşey bence.
parçalının arkasına güzel dururdu ama düz renk formada gereksiz olarak değerlendiriyorum ben

Selocan dedi ki...

@ maRco

ASY özel forması dediğin kalın çubuklu forma işte... 1964'te ASY ile çekilen ilk fotodaki formanın benzeri.

barba dedi ki...

@ advanced playmaker
bence de parçalı arkasında daha güzel duruyor.
http://formafikirleri.blogspot.com/2010/06/galatasaray-home-forma-fikirleri-13.html

Selocan dedi ki...

@ barba

Abi seni yakalamışken bir ricam olacak, bana bir mail gönderebilir misin, boş da olsa farketmez.

gsforma_selocan24@hotmail.com

Teşekkür ederim.

barba dedi ki...

yolladım

Cem Kalay dedi ki...

Bu mor, turuncu falan tamam da, somon canımı sıkmaya başladı iyice. Bildiğin pembe bu. Sen somon dersin, onlar pembe der. Ama ne desek çıkacak bu somon. Adnan Polat verdiği sözü unuttu sanırsam. 3. formamız taraftar seçimiyle olacak demişti ama öyle olmayacak görülen o ki.

Bir de ben yine forma tasarımlarına bakarken google'da şöyle birşey buldum, olabiletesi var mıdır sizce ?

http://www.footballshirtculture.com/fantasy-kit-design/galatasaray-sk-2010-2011-3rd-kit-7518.html

Selocan dedi ki...

Bu sene olmaz da, bir sonraki sene neden olmasın.

Cem Kalay dedi ki...

Kendimi avutuyorum işte abi :D

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır