Bu Blogda Ara

25 Haziran 2010 Cuma

SIRTTA ÜLKER'E DEVAM


Bu aralar maillere ve yorumlarda sorulan sorulara pek vakit ayıramadım. Sadece gelen yorumları telefondan onaylıyorum, bakma fırsatım olmuyor. Öncelikle bu durum için kusuruma bakmayın.

Son birkaç başlığın yorum kısmında, Ülker reklamının önümüzdeki sezon formalarımızın sırtında bulunmaya devam edip etmeyeceği sorulmuş. Bunun cevabı net. Ülker ile geçen sezon 4 senelik bir anlaşma imzaladık. Anlaşmanın şartları değişmediği sürece ki, neden değişsin, Ülker sırtımızda kalmaya devam edecek. Bu reklam için 4 yıllık, kulübümüze 27 milyon dolar ödediklerini hatırlatalım (ben öyle okumuştum).

Sırf bu reklam yüzünden epey tanıdığım forma almadı. Formayı çirkinleştirdiği aşikar. Ancak 27 milyon dolar da az bir para değil. Herşey para mı arkadaş, futbolda herşey para ne yazık ki...

Bu arada geçtiğimiz sezonun son döneminde şortlarımıza GS Bonus reklamı almıştık. Bonus Kart bize bunun için para ödedi mi bilmiyorum, ancak önümüzdeki sezon iyi para verilip GS Bonus yerine başka bir firma ile anlaşılırsa şaşırmayın derim. Bu sadece tahmin, gelen bir bilgi yok.

11 yorum :

genius dedi ki...

ülker reklamının rengi forma rengine uygun olarak değişirse daha güzel gözükecek. mesela mor formadaki ülker reklamı beyaz olsa çok daha iyi dururdu. bakalım önümüzdeki dönem nasıl olacak...

Selocan dedi ki...

Öyle olmayacak, yine ülkerin renginde devam ederiz.

liverpoolandkop dedi ki...

"Sırf bu reklam yüzünden epey tanıdığım forma almadı. Formayı çirkinleştirdiği aşikar. Ancak 27 milyon dolar da az bir para değil. Herşey para mı arkadaş, futbolda herşey para ne yazık ki..." demişsin ya, bende almadım forma geçen sezon. Yani para geliyor ok. Hatta isterlerse para için şortun götüne "çükella" yazdırıp, sahaya öyle çıksınlar umrumda değil ama taraftara satılan formada ki reklamın anlamı ne hocam? Ben yolda adımın yazması gereken yerde yazan reklamla dolaşmak zorundamıyım?

bir yasam tarzidir futbol dedi ki...

matthias chevalier, çok haklısıın aynen katılıyorum

Dil çıkaran oğlan dedi ki...

çok haklısın.. fransada formalar hep reklamsız reklamlı forma için ekstra para odüyosun yani o derece..

Selocan dedi ki...

Siz de haklısınız, zaten daha Ülker ile anlaşıldığı ilk zamanlarda buraya da çokça yazdık. Neden satılanlarda da var reklam diye. Ancak belki de 27 değil 17 vereceklerdi o zaman. Sonuçta her formayı dışarıda giydiğimizde bedava reklamını yapıyoruz o firmanın. Böylelikle maçlarda yapılan reklamdan aslında daha çok yapıyoruz reklamı. Mutlaka anlaşmada bu da vardır. Dediğim gibi 27 değil 17 verirlerdi o zaman. He biz taraftarlar kendimize çok güveniyorsak 10 milyon dolarlık forma alımı yaparız diyorsak gidelim basalım kulübü, ülkeri.

hagininsolayagi dedi ki...

Ben taraftara satılan formalarda Ülker reklamının olmasını sindiremiyorum, bu sene forma almadım Ülker reklamı gidene kadar da forma almayacağım.

Dil çıkaran oğlan dedi ki...

tamam sırtta olsunda kolda olmasın bari be abi ne o öle iğrenç.

liverpoolandkop dedi ki...

uA Forum'da forma kumaşlarının gizli çekilmiş resmi var. Bildiğin pembe ve Krem-Kahve karışımı 2 kumaş.
http://img62.imageshack.us/img62/1707/ali0355.jpg

Selocan dedi ki...

Ben de tam ona bakıyordum :) Sercan yolladı az önce.

liverpoolandkop dedi ki...

Forumda şenlik var ama harbiden rezalet bir renk seçmişler. Bedava verseler almam o formayı =)

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır