Bu Blogda Ara

10 Haziran 2010 Perşembe

Galatasaray'a Uygun Away Formalar 13


Şortların farklı renk olmasına bayılan bir ekibiz. Ne yazık ki Galatasaray'da, özellikle away formalarında bunu görmek mümkün değil. Daha önceki GS'ye Uygun Away Formalar başlıklarında da, 1-2 kez farklı şort kombinasyonu taşıyan formaları paylaşmıştık. Ben o örneklerdeki forma tiplerine bayılıyorum. Yani üst açık renk, şort koyu renk. Böyle kombinasyonların bize çok yakışacağını düşünüyorum. Mesela gelecek sezon çıkacak krem formanın şortunun o sebeple kahverengi olmasını istiyorum. Ya da ileride yapılacak bir beyaz formanın şortunun füme olmasını istiyorum. Bu tip üst açık, alt koyu kombinasyonlar denemenin vakti gelmiştir.


Ancak bu yukarıdaki forma farklı. Nasıl farklı; Evet nispeten forma üstünden daha koyu bir şortu var. Ancak bu şorta da koyu renk denemez. Böylelikle aslında hem benim sevdiğim gibi farklı renk bir şort ve nispeten koyu bir şort, hem de formanın açık away olma özelliğini bozmayacak kadar da açık renk bir şort modeli kullanılmış. Yani her isteğe bir anlamda cevap veren bir forma, Middlesbrough'un 07-08 sezonu away forması. Bizde de direkt böyle kullanılabilir. Beyaz forma altına, sarı şort pek hoş durmayabilir. Bu sebeple sarıda biraz oynama yaparak, mesela bu formada olduğu gibi altın kullanarak beyazın altına oturtturabiliriz, müthiş de bir away formamız olur.

2 yorum :

Adsız dedi ki...

abi bu şirket türkiyedede faaliyet gösteriyor ve çok hoş ve sade tasaımları var

müşkülpesent dedi ki...

şimdi buradaki şort ama sarı forma konusu geldi aklıma, sarı forma çok isteniyor fakat tribünde veya tribüne giden insanların bunu mavi lacivert kot pantolon üstüne giydikleri düşünülürse pek güzel bir şey çıkmaz ortaya diye düşünüyorum

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır