Bu Blogda Ara

26 Mayıs 2011 Perşembe

DESIGN IN SPORT TASARIMLARI HAKKINDA


Son hafta ortalıkta design in sport imzalı tasarımların yeni sezon formalarımız olduğu yönünde bir takım haberler dolanıyor. Bize de bu konu hakkında pek çok mail geldi, hala da gelmeye devam ediyor. Bilgi kirliliği şu transfer meseleleri ile yarışır hale geldi, her kafadan ses çıkıyor. Bu sebeple biraz yatışmasını bekledik, bu arada kendi kaynaklarımızdan da teyit almaya çalıştık. Fakat bu tasarımların yeni formalarımız olduğu yönünde haberler o kadar yayıldı ki, ufak 1-2 bilgilendirme yazısı yazalım. Daha kesin bilgiler aldığımız zaman mutlaka yine yazacağız, işler biraz karışık çünkü.

Design In Sport'u bizim blogu takip edenler bilir. Profesyonel olarak sportif ekipman tasarımcılığı yapmasının yanı sıra çok sevdiği Galatasaray için de herhangi bir resmiyeti olmayan tasarımlar yapıyor. Beni de kırmayıp birkaç ay önce blog ekibine dahil olmuştu hatırlarsanız ve Nike anlaşması yeni imzalandığı zaman bizler için 4'lü bir forma seti hazırlamıştı. Hatta tam tarih vermek gerekirse 8 Şubat tarihinde bu tasarımları hem kendisinin blogundan hem de bu blogdan link vererek yayınlamıştık. E adamın işi bu, o zaman da çok beğenilmişti, şu sıralarda da yeni sezon formalarımız diye dolaşıyor internet ortamında.

Bu konu hakkında 2 farklı bilgiye sahibiz. Biri bu sezonki forma bilgilerimizi bize ulaştıran sevgili Recep Çınar'ın kaynağından. Ondan öğrendiğimiz kadarıyla formalarımızın bu tasarımdakilerle alakası yok. Daha önce verdiğimiz bilgiler hala geçerli.

Bir diğer durum ise çok ciddi. Herhangi bir kaynağa dayanmıyor (sadece iddia) fakat birkaç kişi aynı duyumu alıp bana mail ile ulaştırdı. O iddiaya göre Nike bu formalardan esinlenmiş, hatta bazı detayları aynı şekilde kullanmış olabilir. Bana gelen mailler bu yönde. Fakat tekrar söylüyorum, bu sadece iddia. Araştırmadan yazmak işimiz değil, ancak o kadar mail geldi ki bilgilendirmek şart. Durumun ciddi olma sebebi ise Design In Sport'un Nike ile herhangi bir anlaşma yapmış olmaması.

Daha fazla yazmak şuan için doğru olmaz. İlerleyen günlerde bizzat tasarımların sahibi çok sevdiğim abim bu konu hakkında bloga bir şeyler yazacaktır, ya da yazmamı isteyecektir. Şimdilik biz Recep Çınar'ın kaynağının verdiği önceki bilgilere güvenmeye devam ediyoruz. Onun dediğine göre de bu tasarımlardan farklı formalar geliyor Temmuz'da.

8 yorum :

Adsız dedi ki...

Bu formalar yapılsın da parayı taraftar toplasın Design in Sport'a versin. River Plate tarzı forma hariç hepsi kusursuza yakın.

Yasin Özyapı dedi ki...

zaten siyah forma böyle olamayacakmış

Recep ağabey öyle demişti

OsmanliTorunu dedi ki...

ben beyaza da parcaliya da asik oldum abi ya. süper formalar.

OsmanliTorunu dedi ki...

numaralarin disindaki ek renk cok güzel duruyor. sari formanin rengi cok soluk ama onuda nike insallah güzel yapar. dedigim numara disi renk hem beyaza hem parcaliya süper uymus. her sene bir forma alirdim ama beyazla parcali böyle cikarsa ikisindende bitane alirim artik :)

Groza ateş, bunaltı dram ! dedi ki...

Formaların hepsi harika...Nike farkı bu olsa gerek.

mre dedi ki...

Yorumları okuyunca anladım ki kimse yazıya bakmamış formlara takılı kalmış.
Neyse bu formalar gerçekleşmeyecek dense de eğer olursa 4'ünü birden alırım. Şimdiye kadar bir sezonda en fazla 2 forma almıştım not düşeyim dedim.

ismailinc dedi ki...

yeri değil belki ama, seneye sırt reklamlarının alta alınması konusunda yeni bir gelişme var mı? teşekkürler.

bay tükancı dedi ki...

Keşke bunlar olsa yeni sezon formalarına, dördünü de çok beğendim.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır