Bu Blogda Ara

20 Mayıs 2011 Cuma

FORMALARDA %25 İNDİRİM


Sezonun bitişi beklenmeden indirime gidildi. Sebebi Nike anlaşması olabilir. Sezon biter bitmez geçiş olacaktır muhtemelen. Galatasaray Store'da kamp ürünleri ve formalar artık 92 değil, 70 lira. Benim gibi bu zamana kadar bekleyip almayan için güzel fırsat. Ancak GSStore.org'da çubuklu forma bulunmuyor. Nedense tadımlık satıldı internet sitesinde. Arkamızı kaldırıp storelara gidip alacağız mecbur. Onda da vardır herhalde aynı oranda indirim.

Hatırlatalım; eğer GS Bonuslu iseniz artı bir %10 indiriminiz daha oluyor.

Edit: 92 liranın %25 indirimli fiyatı 70 lira oluyor ancak sitede %25 indirimli fiyat 60 lira olarak gösteriliyor. Artık siz hesap edin.

3 yorum :

rtamer18 dedi ki...

adidas'a gittim geçen %25 vardı ama store'da forma bakmadım ürün iadesi ni yaptım çıktım

İbrahim Kalkan dedi ki...

Çubukludan hiç bi yerde kalmadı..

Mert dedi ki...

Afyon Özdilek'te indirimli olarak vardı çubuklu,haftasonu gördüm :)

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır