Bu Blogda Ara

15 Ağustos 2011 Pazartesi

Galatasaray'a Uygun Away Formalar 28


Arka arkaya oldu ama, yeni formalar görücüye çıkıyor ve gerçekten güzel "mallar" var. Bir de Nike falan derken koyayım dedim. Böyle arka arkaya koydum diye Lappap kızacak ama ne yapalım.

Brezilya'nın 3rd forması. Gerçi sanıyorum takım hiç giymeyecek. Sadece taraftar için üretilmiş bir forma. Bir de bunun tamamen siyahı vardı, o da giyilmemişti ve koleksiyon amaçlıydı. Ne gerek var bir de bunu yapmışlar anlamadım. Neyse konumuz Brezilya değil tabi. Bizim sezon başlamadan aldığımız bilgilere göre Okan'a resimlerini çizdirdiğimiz ve sonra patlayan siyah formanın kırmızı değil de sarı detaylısı. Sarı siyah üzerinde daha görünür olduğu için bana kalırsa daha yakışıyor. Fakat aynısının kırmızılısının da epey gideri var.

Sonuç olarak şu formanın logosu değiştirilse, sarısı bizim sarıya döndürülse koşa koşa gider alırız. Kalıp şahane, tasarım basit ve harika. Daha ne olsun.

3 yorum :

Nihat ONUR dedi ki...

Bu arada cok kötü dediğimiz siyah formadan aldım hiç fena değil ....hattta adidastan 10 kat daha iyiii ..

aydın özer dedi ki...

formalarımızdakı en buyuk yanlıs baskıların renklerının deısık olması. Sıyah formadakı beyaz yazıyı yap sarı, snra nike logosunuda sarı yap. Tamamen seklı deısecektır.

Archeren dedi ki...

dün geceki brezilya-ispanya 20 yaşaltı maçta brezilya kalecisi giyiyordu bu formayı. siyah şort ve siyah çorap kombinasyonuyla.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır