4 Ağustos 2011 Perşembe

NIKE & GALATASARAY STORE


Dost yazmış, fakat bizim de 1-2 şey ile bloga bunu girmemiz lazım. 31 Mart günü bu projenin gerçekleşeceğini blogda yazmıştık. Yavaş yavaş proje ortaya çıkmış. Ali Sami Yen Arena kompleksinin içine dev bir Galatasaray ve Nike store inşa ediliyormuş. Hem Nike ürünlerinin, hem Galatasaray ürünlerinin, hem de Nike Galatasaray ortak ürünlerinin satıldığı dev bir mağaza olacak. İçinde ayrıca Çadır'daki gibi Cafe Crown'un da olacağı söyleniyor. Hala neden Ülker ile iş yapıyoruz onu da anlamadım, fakat alışverişten bunalan insanların iki yudum kahve içecekleri sosyal bir mekan da düşünülecekmiş. Çadır'daki kafe çalışanlarından 1-2'si korsan bilet işine girmişti, burada daha dikkat edilir umarım.

6 yorum :

FCN Blog dedi ki...

Alican,

Kompleksin içerisine diyoruz fakat şöyle bir durum var. Turnikelerden geçtikten sonra, kontrol noktasının hemen ardından başlıyor bizim bu inşaat. Yani bir nevi stadın dışında kalıyor.

Neden Café Crown? sorusuna gelince. Mecidiyeköy'de çadırın arkasında bir Café Crown var. Orası kulübe ait biliyorsun. Kulüp araziyi satarak gelir elde etmeyi düşünüyor. Bu alanda sözleşmesi bulunan Café Crown'a da yeni yapılacak alanda üst kattaki işletme hakkını verecekler.

Bir kaç sosyal mekan stadın içerisine düşünülüyor, alt katlara. Birde bilet satış noktalarının yanında bir kaç mekan olacak, Simit Sarayı hizmete girdi bile.

Sevgiler.

Selocan dedi ki...

Teşekkür ederim abi güzel bilgiler için. Diğer; işin sosyal kısmı, mekanın yeri falan bizim blogun konsepti dışında kaldığı için çok da üzerinde durmadım.

Çok teşekkür ederim tekrar bilgiler için.

Ümit dedi ki...

bilmeyenler icin.. cafe crown artik yildiz grubu(ülker) bünyesinden cikti. yabanci bir kurulusa satildi (Caribou Coffee)

yellowredlife dedi ki...

resimlerde görünene göre bu mağaza arena stadının da bir minyatürü gibi, ama keşke Ali Sami Yen stadının minyatürü olarak dizayn edilseydi, bence çok daha anlamlı olurdu, stada gelen herkes için eski ali sami yen stadını karşılarında görmek muhteşem olurdu diye düşünüyorum, hem bir mağaza hem de geçmişe saygı için bir anıt niteliğinde

Emir OTLUOGLU dedi ki...

@yellowredlife

çok haklısın, altına imzamı atarım.

Tolga dedi ki...

Ali Sami Yen Stadı artık tarih oldu.Bu stadda daha büyük başarılara imza atacağımıza inanıyorum.Artık geriye dönmenin geçmişi yad etmenin bir anlamı yok.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır