Bu Blogda Ara

23 Nisan 2012 Pazartesi

Derbide Doğru Kombinasyon


Dün akşam saat altı civarı takımımız ısınmak için sahaya kırmızı çoraplarla çıktığında birçok insanın heyecanlandığını tahmin ediyorum. Seremoniye kadar bendeki "Ya hakem beyaz çorap giydirirse?" kuşkusu geçmedi itiraf etmek gerekirse. Ülkenin en büyük maçında doğru kombinasyon giymemiz büyük bir adım. Devamının geleceğini bize gösterir. Umarım yakın bir gelecekte Galatasaray'ın tam parçalı forma - beyaz şort - kırmızı çorap, Fenerbahçe'nin de tam çubuklu forma - beyaz şort - beyaz çorapla sahada olduğu bir derbi izleyebiliriz. Fenerbahçe son iki sezondur sırtı da çubuklu yaparak doğru bir hamle yaptı, kolları da yakında çubuklu yapacaklarını düşünüyorum. Biz de tam parçalı forma konusunda ödün vermemeliyiz. Şuan için en sıkıntılı olarak görünen durum, iki takımın da beyaz şort giymesi. İngiltere'de böyle bir duruma "Nasıl yani, böyle büyük bir maçta takımlar doğru formalarını giyemiyorlar mı?" diyerek açık açık gülebilirler. Ancak bu sezon Süper Lig'de iki maçta takımlar aynı renk şort giydi. (2. haftadaki Gaziantepspor-Fenerbahçe ve 27. haftadaki Beşiktaş-Gençlerbirliği maçları.) Bu da ileride şortlara daha fazla serbestlik gelebileceğinin ışığını yakıyor.

6 yorum :

Burak Eken dedi ki...

Bugünleri de gördük ya... (Üç noktadan sonra istediğinizi koyabilirsiniz)

En çok mutlu olduğum konu da, yıllardır büyük ilgiyle takip ettiğim bu blogun, her geçen gün amacına biraz daha ulaşıyor olması. İnşallah böyle devam eder.

erdemklycioglu dedi ki...

Kafayı yemişsiniz resmen, yok doğru şort yok bilmem ne. uzaktan o formaların Gs ve Fb olduğu seçilebiliyorsa, parçalının hangi türlü olduğunun ne önemi var, veya çubuklunun altına laci şort giymenin. elin ingilizi düz renk gömlekle maç yaptığı için renklerin hepsini kullanmayı konçlarla gömleği kombine etmekte bulmuş. ama bizde parçalının altına istersen yeşil şort giy, onun GS forması olduğju belli olur zaten. niye kasıyosunuz 30 yıldır beyaz şortun altına kırmızı çorap giyilmemişken "gene mi kırmızı konç yok" diye anlamıyorum hakkaten...

Selocan dedi ki...

Dayı senin bu blogda ne işin var ? Hey allahım bir de gelip yorum falan bırakmışsın. Sana ne ? Madem ilgini çekmiyor neden zahmet edip yazıları okuyup yorum yapıyorsun ? Sen bizden uzak dur, biz de senden. Strese girme boşuna gerek yok. Hadi eyvallah.

Adsız dedi ki...

Selocan'a aynen katılıyorum. Beğenmeyen saygısız yorum yapmasın arkadaş, yorum yapıp emek harcayan insanların moralini bozmasın. Bu sitenin vizyonu belli, bu vizyon için ne kadar çaba sarfedildiğine yıllardır bu bloğu takip eden sıkı bir gs taraftarı olarak şahidim. Ayrıca bu vizyonun amacına gün geçtikçe ulaştığına da şahidim ve çok mutluyum. Hangi takımın formasına bu kadar bağlı sitesi var, ha? Söyleyin bana? Bir galatasaraylı olarak bu blogla gurur duyuyorum. İyi ki varsın büyük GALATASARAYFORMALARI.BLOGSPOT.COM!

Selocan dedi ki...

Teşekkür ederiz destek için. İnsanların bu blogu bir hobi blogu, bir forma kültürü blogu olarak idrak edebilmelerini diliyorum.

Emir OTLUOGLU dedi ki...

Daha önce de yazmıştım, sanırım son yazışım da olmayacak. Beyaz şortun altına beyaz konç giydiğimiz zaman formada beyaz ağırlık kazanıyor. Hem tarihi önem hem de bu açıdan kırmızı konç çok önemli. Doğru kombinasyon olunca uzaktan bakıldığında Sarı-Kırmızı'nın yanında beyaz da olması gerektiği kadar kullanılmış oluyor, formayı hakimiyeti altına almıyor.

Bu arada kombinasyon meselesini Sn. Nurettin Kantarelli'ye twitter aracılığı ile ben de sordum. Sanırım federasyon taş koymadıkça bu şekilde izleyebileceğiz takımımızı.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır