Bu Blogda Ara

4 Nisan 2012 Çarşamba

SÜPER FİNAL'E YENİ FORMALAR ?


Forumdan exception35 nikli üyemiz Çok süper final ile ilgili değişik bir haber yakalamış. Bu blogu ilgilendiren bir haber. Hürriyet'ten İlhan Söyler Süper Final ile ilgili kurallar vs... ile alakalı yazısında 4 finalistin, 12 karşılaşmaya farklı formalar ile çıkacağını söylemiş. Galatasaray-Fenerbahçe-Beşiktaş-Trabzonspor bu maçlar için özel hazırlanmış formalar ile mücadele edecek ve storelarında da bu formaları satışa sunacaklarmış.

Haber yukarıdaki gibi. Bana kalırsa bu pek mümkün gibi gözükmüyor. 4 takımın sponsoru olan  firmaların bu maçlar için yarım yamalak formalar tasarlayıp yetiştirmek isteyeceklerini hiç düşünmüyorum. Hadi Trabzonspor belki katalogdan kendisine 2 forma daha seçip armasını bastırır formalarına, ancak diğer 3 takımın özel tasarımlı formalar giydiğini (Galatasaray'ın giyeceğini) düşünürsek bana uzak ihtimal geliyor. Belki bir yanlış anlaşılma olmuştur, halihazırda varolan formalara özel patchler ve logolar işlenecektir, habere ise "yeni formalar gelecek" şeklinde yansımıştır bilemiyorum. Dediğim gibi ben pek mümkün görmüyorum.

Edit: Seneye uygulanması düşünülen planlar arasındaymış.

5 yorum :

NDishe dedi ki...

bu süper final saçmalığı sadece bu sezona mahsus diye biliyordum. milleti tavuk gibi nerden yolucaklarını şaşırdılar iyice yazık Türk futbolunu ne hale getirdiler.

més dedi ki...

Abi bu haber önümüzdeki sezondan itibaren gecici olacak süper final uygulamalari ile ilgili :)
Bu ömümüzdeki süper finali kapsamiyor

Selocan dedi ki...

més: editledim, sağolasın :)

dustman dedi ki...

Dostum selamlar, uzun zamandır yazmıyordum.

Öyle bir konu geldi ki yorum yapmam gerekiyor :) Bu projenin uygulanbilirliği maalesef imkansız. adidas, Nike gibi firmalar sezon başında home, away ve 3rd olmak üzere 3 çeşit forma üretecekler. Abuk play-off sistemi için bu tip formalar falan üretil(e)mez.
Bak ne olacağını söyleyeyim, forma kollarına basılan Spor Toto Süper Lig logosu Süper Final olarak değişir :)

dustman dedi ki...

Uzun zamandır yazmıyordum, öyle bir konu geldi ki tutamadım kendimi :)

Böyle bir durumun uygulanabilirliği imkansız. adidas, Nike gibi firmalar home, away ve 3rd forma çıkarırlar o kadar...

Bak ne olacağını söyleyeyim, kolların yanındaki Spor Toto Süper Lig logosu yerine Süper Final logosu gelir ;)

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır