Bu Blogda Ara

7 Ekim 2012 Pazar

KATOWICE KOMBİNASYONU


Kombinasyonlar açısından değişik ve tarihi bir sezon geçiriyoruz. Daha önce ayrı ayrı pek çok kez kullanılsalar bile hiç kombinlenmemiş forma-şort-çoraplar, çok uzun zamandır hasret kaldığımız doğru kombinasyonumuz ve uzun yıllar görmediğimiz, bizi eskilere götüren kombinasyonlar... Henüz ligin başındayız, daha neler olacak bakalım, gerçi pek bir şey kalmadı.

Kendi sahamızda deplasman forması giyme rezaletine pek girmeyi düşünmüyorum. Sayısız kez yazdık, artık herkes anlamıştır sanırım neyin olması gerektiğini (en azından blog okuyucuları). Ancak Eskişehirspor'a bakıp ders almamız lazım, onların da alması lazım. Ligdeki bütün takımların ders alması lazım. İç saha renklerinden dış saha veya 3rd forma olmaz. Yapıyorsan elbet dünkü gibi rakibin giymesi gereken formasını da bozarsın. Bizim de kırmızı formamız aynı. Forma belki çok güzel, ama gereksiz...


Her neyse; Biz esas konumuz olan beyaz forma altına kırmızı şort, kırmızı çorap meselesine gelelim. Bizim bildiğimiz, ki bu dönemler içerisinde hemen her maça baktık, ancak insanlık hali kaçırdığımız tek tük maçlarda da giyilmemişse eğer, bu kombinasyonu en son 92-93 sezonu UEFA Kupası 1. tur 2. maçında, evimizde, Ali Sami Yen'de giymiştik. Deplasmanda berabere kaldığımız rakip karşısında içeride 2-1 kazanıp tur atladığımız maçtı. Avrupa maçlarımızın efsaneleri arasına giren bir maç esasında. Hakan Şükür de Avrupa maçlarındaki ilk gölünü bu karşılaşmada atmıştı. İşin futbol kısmını bir kenara bırakırsak tam 20 sene sonra Galatasaray yine içeride ama bu kez bir lig maçında bu kombinasyonu giydi.

 Ben fena bulmadım. Kırmızı şort, beyaz çorap da çok yakışır ancak sarı şort-sarı çorap veya sarı şort-beyaz çorap daha çok yakışır sanki. Tabi bizim sarı rengimizde.

2 yorum :

burranazzo dedi ki...

ben parcali altina siyah sort ve siyah konc bekliyorum bu sezon selocan bey. yonetime iletebilir misiniz rica etsem :P

kralreha07 dedi ki...

ben beyaz altına kırmızı şort'u duyunca inşallah beyaz konç olur diye düşünmüştüm. harika olacaktı. ama bu kombinasyonda benim için 2. sıra olarak çok güzel. (şu bahsettiğiniz avrupada tirend olan forma ile sort+konç'un farklı olması durumu) hatta formalar belli olduğunda da söylemiştiniz güzel kombineler gelecek diye ilki geldi işte! ama keşke dış sahada giyseydik :/

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır