Bu Blogda Ara

21 Şubat 2010 Pazar

DERBİDEN ÖNCE GEÇ KALMIŞ RİCA


Resmi siteyi takip ettiyseniz Galatasaray'ın bugünkü derbiye beyaz forma ile çıkacağını okumuşsunuzdur. Beyaz forma nedir yahu ! Kim alıyor bu kararları. Aslında bu başlığın adı "Derbiden önce rica" olacaktı, ancak resmi sitede beyaz formayı giyeceğimizi okuyunca hevesim kursağımda kalıp bu başlığı açmaya karar verdim.

Beşiktaş'ın bu sezonki giyilmeyen Home forması

Ricam, bizim Parçalı forma giyeceğimizden emin olduğum için, Beşiktaş'a yapacağım bir ricaydı. Belki biliyorsunuzdur, Beşiktaş'ın da bizim kırmızı formamız gibi sonradan tanıtılacak olan bir forması vardı. Nedenini bilmiyorum ancak o forma tanıtılmadı ve giyilmedi bu sezon hiçbir maçta. Ancak TFF'nin sezon başı katalogunda bu forma mevcut. Forma BJK'nın klasik Home forması, beyaz üst-siyah şort-siyah çorap... Benim onlardan ricam, işte o formanın galasının bu maçta yapılmasıydı. Sonuçta bir önceki sezon ve 3 sezon önce Galatasaray maçlarına bu şekilde çıkmışlardı. Hatta sezon boyunca sadece derbilerde bu kombinasyonları giymeleri beni mutlu etmişti. O sebeple TFF'nin katalogundaki formanın bugün ilk kez giyilmesi temennimdi. Geçen ay bir yazı yazmıştım. Derbi Home Forma İle Güzeldir diye. O yazı da da bahsetmiştim. Ben derbi maçlarının ve formaların o 2 takımın tarihi olduğu için, mutlaka ve mutlaka derbileri Home formaları ile oynamaları taraftarıyım. Bu şekilde maçı daha büyük bir keyifle izliyorum. Ancak bugün, genelde Galatasaray-Beşiktaş maçlarında olduğu gibi, 2 takım da Home formasını giymeyecek. Bu 2 takımın maçlarında Galatasaray-Fenerbahçe maçlarında ki Home forma geleneğinin işlemediğini yine o yazıda yazmıştım Tamam beyaz forma bizim away formamız ve deplasmanda giyilmesi doğru, ancak bu duruma zaten hiç uymadığımız gibi, derbilerin de bu durumun dışında kalması lazım. Ne yazık ki bugün formalar açısından tatsız bir maç izleyeceğiz. Futbol açısından güzel bir maç olmasını dilerim.

Sonuç olarak Galatasaray Beşiktaş'ın Home forması rengindeki Beyaz formasını giyecek. Beşiktaş'da kesin bu sezon ki son bilmem kaç maçında giydiği formasını, yani baklava desenli formasını giyecektir. Bu adamların da üzerinde bu formayı görmekten sıkıldım.

5 yorum :

Sportman dedi ki...

Tebrik ederim, söylediğinin aynısı çıkıyor... :(

yusufgs dedi ki...

off yha.11 mactir parcaliyi giymiyoruz Besiktas maciyla 12 muhtemelen Atleticoya karsi Cesareti giyersek 13 olacak.OZLEDIK PARCALIYI!

Cübbeli Lappap Hoca dedi ki...

11 maçtır parçalı yok... sadece bu cümleyi kağıda yazıp bir taşa sarmalayıp kulüp binasının camından içeri atsak belki utanırlar.

maRco dedi ki...

yeminle gerçekten sıkıcı bir durum parçalının giyilmemesi. hadi lig maçlarını geçtim artık alıştık o duruma senelerdir ama derbide sesinde yazdığın gibi home forma giymemek hangi akla mantığa uymakta anlamış değilim ve gerçekten maçları izlerken takım tünelden çıkınca üstlerinde parçalı formayı görmeyince sinir oluyorum. bu saçma ve aptal durum sadece bizde var sanki. fenerbahçe kendi evinde çubuklu dışında forma giymişmi, yada hangi derbide away formayla çıkmış. biz kendi evimizdeki fb derbilerine bile away formala çıkcak kadar salağız işte bu derbi nedir ki.

Riluial dedi ki...

http://tinyurl.com/yjldtmc

parçalı forma-beyaz şort-kırmızı konç güzel olmuş.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır