Bu Blogda Ara

5 Şubat 2010 Cuma

SARI FORMA HASRETİ


Neler yaptırıyor insana. Burada yüzlerce defa söyledik, düz sarı ve düz kırmızı formalara karşıyız diye. Ancak neredeyse her sezon düz kırmızı formamız olurken, sarı formamızı 96-97 sezonundan beri hiç resmi maçlarımız için üretmedik. 01 ile 03 arası sezon başı hazırlık dönemlerinde takım oldukça amatörce tasarlanmış ve geçici olduğu her halinden belli olan sarı forma giydi. Ancak resmi maçlara hiç çıkılmadı, tasarlanıp tanıtılmadı. Zaten bu blogu takip eden kitle de bilir bunu :) İşte bu sebepten ve illa ki bir 4th forma yaptığımız için düz renklerde, ben 13 senedir düz sarı formayı hasretle beklediğimi söylerim ara sıra yazılarımda. Ancak her sezon sarının üvey evlat olduğunu hatırlatır bana tanıtımlar.


Ben de bu sebepten, biraz kendimi avutayım dedim ve zamanında antrenman forması diye almadığım bir formayı aldım en sonunda. Bu formayı bilenleriniz bilir zaten, 05-06 sezonu antrenman forması. Gördüğünüz gibi şık bir sarı rengi ve güzel de bir tasarımı var. Tek falsosu siyah Adidas logosu ve kol uçlarındaki siyah şeritler. Ancak yine de pek görüntüyü bozmamış bu siyahlar. Kollardaki kırmızı 3 çizgiler ayrı bir kumaş ve dikilmiş. Yani formayla bir veya baskı değil. Ayrıca armamızın üzerindeki yıldızların dikiş olmasına hiç girmedim gördüğünüz gibi.


Ben kaleci forması ve antrenman forması toplamıyorum. Ancak bu formanın çok sevdiğim bir özelliği, antrenman forması gibi gözükmemesi. Yani bakınca 05-06'da resmi maçlar için üretilmiş maç forması görünümü var. Antrenman formaları da bildiğiniz üzere climacool, yani maç formalarındaki havalandırma teknolojisini içerirler. Ancak onları sevmememin en büyük 2 sebebi; aykırı Adidas tasarımları ve her türden reklamı üzerlerinde taşımaları. Bu seneki antrenman formalarına bakıp ne demek istediğimi anlayabilirsiniz. Bu sarı forma ise oldukça sade bir tasarıma sahip, tıpkı 05-06 sezonundaki bütün maç formalarımız gibi. Kumaşı ve climacool teknolojisi o dönemin maç formaları ile birebir. Üzerinde garip garip reklamlar taşımıyor, sadece maç formalarında da olan göğüs reklamı var. Kısacası takım formaları unutsa, ve bu formayı giyip çıksa, kimse "hop arkadaş bu ne biçim forma" demez. Ayrıca dediğim gibi sarı renk hasretim de bu formayı almamda ki en büyük etken. Hem de "gerçek Galatasaray sarısını" taşıyan ilk düz sarı formadır bu forma :) Umarım önümüzdeki sezonlarda resmi bir maç forması çıkar, aynı bu tonda ve düz sarı.

Kısacası bu forma koleksiyonuma dahil değil doğal olarak, ancak her zaman giymekten ve dolabımda durmasından zevk alacağım bir forma olacak.

Bu arada birkaç gündür hastayım, bilgisayar ve blogla pek ilgilenemedim. Hala da tam iyileşemedim. İyileşince yazmaya başlarım yavaş yavaş. Kusura bakmayın, bu ara pek güncelleyemedik.

5 yorum :

Burak Eken dedi ki...

Tam da bu hafta için, sarı forma tasarlıyordum. :) Bugün-yarın biter. Bitince maille yolayacağım. Özellikle senin yorumunu merak ediyorum. :)

ahmetcan_48 dedi ki...

ah sarı forma ah.......

ahmetcan_48 dedi ki...

Ah sarı forma. Sen ki özlemi gönlümüzde bitmek bilmeyen, aşkı içimizi hep alevleyen ama ne olursa olsun bir gün mutlaka buluşacağımız yarimiz, sevdalımızsın.

L dedi ki...

sarı forma, bu kulübün kuruluş amaçlarından biridir. o yüzden olabildiğince bu formanın üretilip sevilmesi için çaba göstermeliyiz. yüce bir görevdir bu.

Selocan dedi ki...

Yorumlarım Sportman, bekliyorum :)

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır