Bu Blogda Ara

6 Aralık 2010 Pazartesi

FUTBOLDA DA BİR ZAHMET


Basketbol takımının çok güzel bir olayı var. Formaları ile aynı renge sahip presentation ceketleri mevcut. Maça başlayana kadar onlar ile takılıp maç sırasında aynı renkteki formaları ile mücadele ediyorlar. Dünya'da bunun futbol takımı versiyonlarını da çok görüyoruz. Ben en son Tottenham'ın formaları ile aynı tarzdaki presentation ceketlerine hasta olmuştum. Onların renk uyumu bir yana, tasarımı da formanın ki ile aynıydı.

3 senedir sırasıyla Turuncu, Mor ve Mercan renkli alternatif formalarımız var. Bu farklı renklere sahip formaların kendi renklerinde presentation jacket'leri olsa ve seremoni sırasında, sahaya çıkarken üzerlerinde bulunsa farklı bir hava ve kalite katılır diye düşünüyorum. Ayrıca yedek kulübesinde bekleyen futbolcuların üzerlerinde de aynı renklerde eşofman takımları olsa mesela. Hem bütünlük, hem de kalite sağlanır. Dediğim gibi basketbolda var bu uygulama. Futbolda neden olmasın ?

Önümüzdeki engel bizim yine Adidas'ın gözündeki değerimiz. Bir Chelsea, Bir Real Madrid olsaydık Adidas'ın gözünde, bize de bu tip uygulamalar yaparlardı diye düşünüyorum. Ancak şu da var; Ben kalkın bu aynı renk ceket ve eşofman takımlarını satın demiyorum. Yani bir seri üretim olsun, binlerce üretin demiyorum. Bunun maliyeti bize yük olur. Çok insan almayacağı için de zarar ederiz. Ancak Adidas'tan özel olarak sadece takım için üretilse bunun maliyetinin çok fazla olacağını sanmıyorum. Demiyorum Tottenham gibi sadece bize özel olsun. Hazır bir Adidas ceket ve eşofman kalıbını özel istek üzerine bizim alternatif renklerimiz ile üretsinler (tabi renklerin bir olması çok önemli, bildiğiniz gibi kırmızı ve sarı eşofman takımlarımız forma renklerimiz ile uyuşmuyor). Takıma yollasınlar. Biraz da zevk işi sanıyorum. Düşünmemişler...

Sadece alternatif forma üzerinden konuştuk ama; Mesela Parçalı formanın ceketi parçalı olsa, beyazın beyaz... Her maça bunlarla çıksak sahaya. Kulübede de yedekler öyle otursa. Havamız olur.

Hiç yorum yok :

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır