Bu Blogda Ara

23 Mart 2011 Çarşamba

3 ANKET


Uzun zamandır anket açmıyorduk. Yeni markamız ile taraftarların hangi renk formalar istediğini bir yoklayalım dedik. Bu anketleri kişisel görüşünüzden ziyade "olması gereken bu" diye cevaplarsanız ben şahsen daha mutlu olurum. Ancak siz bilirsiniz tabi, bizde zorlama yok.

Takımımız hangi renk dış saha forması, 3rd ve 4th forma giymeli ? İç saha zaten parçalı, bu sebeple anket açmaya gerek görmedik.

Şöyle güzel katılım olsun, az çok bilgi sahibi olalım. Katılan herkese şimdiden teşekkür ederiz.

11 yorum :

Onur Çetin dedi ki...

Anket 2 gözükmüyo

Selocan dedi ki...

Gözüküyor abi bizde çatır çatır. Ekipçe :D

The Wizard of Oz... dedi ki...

Takımımız hangi renk dış saha forması giymeli? diye sorulmuş ama bence bu sorunun başına "önümüzdeki sene" yada "..senelerde" gibi bir ek konulmalı.. Zira her yıl aynı renkler olmaz özellikle 4th forma her sene değişir tüm takımlarda... mesela son yıllarda kırmızı forma baya yaptık bu yüzden önümüzdeki sene için sarı renk forma isterim.. ama genel olarak soruluyorsa kararsız kalırım :S

orkuns dedi ki...

Parçalının altına beyaz şort kırmızı tozluk şart.
2. forma sarı ince kırmızı çizgili forma kırmızı şort sarı tozluk
3. forma düz beyaz olmalı bence. tozluklar kırmızı olabilir.

Selocan dedi ki...

@The Wizard of Oz...

Biraz sıçış oldu orada.

Uğur ! dedi ki...

celtic forma neden hiç olmadı bizde?

çok ince çubuk sarı kırmızı düşünülebilir. ama aralara beyaz yada siyah olmadan(o sıçırtır). barışı simgeleyen az açık mavi beyaz şort düşünülebilir bence, oha demeye gerek yok pembe oluyorda açık mavi beyaz neden olmasın? pembede güzeldi. turuncu aslında bizim ebedi 3.cü formamız olmalı. sarı kırmızı karışımı bizi takım yapan simge olarak kullanılabilir.

AbaraiRenji dedi ki...

@Ugur

Celtic Forma Bizde Hiç Olmadı Çünkü Her Zaman Dik Çubuklu Formalar Giydik Ve Yatay Çizgili Formaların Pek Hoş Durduğunu Söyleyemem.. Ayrıca Celtic Stili Forma Sarı Ve Kırmızıda Celtic'n Formasındaki O Etkiyi Yaratmıyor..

2. Olarak

Mavi Formamız Zaten Vardı..

fatih dedi ki...

ben 4th formanın hiç olmaması taraftarıyım ,bir home bir beyaz bir de farklı renkte 3 rd yeter diye düşünüyorum, 4th formaya hiç gerek yok diye de bi şık düşünülebilirdi :)

Selocan dedi ki...

@fatih

ben de aynen. Ama işte her sene yapılıyor 4 forma.

Levaic dedi ki...

iç saha- tam parçalı beyaz şort ve kırmızı çorap ile...
dış saha-full sarı forma.( avrupada destan yazdığımız bazı maçlardaki forma gibi. m.united-barcelona)
3rd- füme (özledik :) )

Shopen dedi ki...

cidden fümeyi özledik, 4. ve aykırı formamız füme veya siyah olmalı herzaman.3. forma sarı-turuncu 2. forma inadına beyaz olmalı. (Home kati suretle gerçek parçalı)

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır