Bu Blogda Ara

1 Mart 2011 Salı

NIKE'TAN BEKLENTİLER #3


Bu aslında sadece Nike ile alakalı değil. Kulübün de isteği doğrultusunda yapılan bir satış olduğunu düşünüyorum. Çokça mail aldık bu konuda, yazmanın vaktidir. Uzun kollu formaların satışı Nike'tan beklediklerimiz listesine giriyor.

Sanıyorum 2006-2007 sezonu bütün formalarımızın uzun kollu versiyonlarının da satıldığı son sezondu. O yıldan bu yana uzun kollu formalar satılmıyor. Geçen sezonun sonlarına doğru Parçalı formamızın uzun kollu versiyonu yoğun istek üzerine satışa çıkartılmıştı, bu sezon da satışı devam ediyor. Fakat 4 sezondur diğer formalarımızın uzun kollu hallerini sadece futbolcular üzerinde görebiliyoruz. Satışları yapılmıyor.

Nike ile gireceğimiz bu yeni dönemde taraftarların sadece Parçalı değil, bütün formalarımızın uzun kollu hallerini istediklerini biliyorum. Nike bu kadar iddialı geldiği takıma uzun kollu forma üretmekte problem yaşamaz. Fakat en tepede de dedim, bu kulübün talepleri doğrultusunda yapılacak olan bir satış ve kulüp 4 seneden sonra böyle bir yenilik düşünür mü ? Ben yine eski kafada gideceklerini ve uzun kollu formaları yine sadece futbolcular üzerinde göreceğimizi düşünüyorum. Ancak ufak da bir ihtimal yeni forma tedarikçimizle bir yenilik düşünülebilir. Ne olacağı konusunda bir fikrimiz yok fakat taraftarların uzun kollu forma istediklerini buradan duyuralım.

3 yorum :

Yasin Özyapı dedi ki...

bide ayhan versiyon olsa daha güzel olur :D

ozdmroz dedi ki...

Formalarımız ve bekletilerimiz süper de. İçini dolduracağımız adamlar olmadıkça biraz buruk sevinç yaşıyorum açıkcası.

Unknown dedi ki...

Kısa kollu formalarımız Adidas döneminde 92 lira iken, 'Nike' döneminde uzun kollu formalarımızın fiyatlarının uçuk olmamasını diliyorum.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır