Bu Blogda Ara

31 Mart 2011 Perşembe

STORE ŞOV


Tam da dünkü yazının üzerine süper bir haber geldi forumdan. Kulüpte güzel işler de oluyor. Sevgili Erdinç Aslantepe.biz'den Murat Berber'in yazdığı bir haberi alıntılamış. Basitçe geçilecek bir konu değil. İnsanı fena heyecanlandırıyor.

Dediğine göre; Ali Sami Yen Arena içine 3 katlı dev bir store geliyor. 3 katlı store kompleksinin içinde ayrıca cafe de olacak. Böylelikle geçtiğimiz seneye kadar Çadır'da olduğu gibi sosyal bir mekan da yaratılacak store'un içinde. Tabi esas bomba haber şu; Galatasaray yapılacak olan bu dev store'u Nike ile ortak çalışarak hayata geçirecek. Yani aynı zamanda Nike ürünlerinin de satılacağı, Nike'ın Galatasaray ile alakalı ürünlerinin de konacağı güzel bir mekan olacak. Eğer Nike ile birlikte bu store'u yapma kararı alınmışsa eminim çok kaliteli bir yer olacaktır. Adamların mağaza kültürü inanılmaz çünkü.

Türkiye'de bir eşi var mı bilmiyorum, en kaliteli stat içi mağazaya sahip Fenerbahçe'nin böyle bir kompleksi olmadığına göre, yok. Yalnız yeni gelen yönetimin projede değişiklik yapma durumu söz konusu olur mu ? Aman olmasın...

Bu blogda takipçilerin beklentilerini çok tepede tutan yazılar yazıyoruz. Aynı heyecanlı bekleyiş bizde de var. Umarım bu bahsedilen güzel haberlerin hepsi birkaç ay sonra gerçek olur.

Aslantepe.biz'den Murat Berber'e ve dostum Erdinç'e çok teşekkür ederim.

*fotoğraflar, forumda sevgili mes'in paylaştığı Münih'teki bir Nike spor mağazasına ait.

5 yorum :

tunc dedi ki...

Ben birseyi merak ediyorum suan yonetim degisicek ve bu projelerin olmama yada iptal edilme soz konusu olabilirmi, yani su an nike ile anlasma aciklanmadi KAP'tan baska yeni yonetimin boyle bir anlasmayi saymama hakki varmidir? Bilginiz varmi? Ayrica bir kac yabanci kaynakli sitelerde nike in bazi takimlarin icin 11/12 sezonunda giyicegi formalar gosteriliyor yada idda ediliyor bizim hala boyle bir seyimiz olmadi su ana kadar :(

Selocan dedi ki...

Yok abi Nike iptali falan. Anlaşma yapıldı. Hem bu kadar karlı anlaşmayı neden yeni yönetim yok saysın ki öyle hakkı yoktur diye düşünüyorum. Tazminatı falan inanılmazdır.

E o takımların formaları aylar önce tasarlandı da ondan, biz daha yeni geçtik Nike'a. Formalarımız yeni tasarlandı veya hala çalışıyor üzerinde. Ayrıca sızarsa skandal olur daha ilk seneden :)

tunc dedi ki...

Ama bu soyledigin proje Nike Galatasaray Store olursa inanilmaz olur kendi gozumle bir kac takimin nike ortakligi ile yapilan store larini gordum gercekten de mukemmel dekorasyonlari oluyor kaldiki stadin icinde olucak diyorsun o daha da hos. Neyse artik yeni forma tasarimlari haberlerini bekliyorum artik

Selocan dedi ki...

Ben de fena heyecanlıyım. İnş olur hepsi. Hem formalar güzel olur hem yan ürünler hem store vs...

Emir OTLUOGLU dedi ki...

Moral bozucu olmak istemem ama yönetim "yönetsel açıdan" ibra olmadığına göre fesh ettiği ve imzaladığı anlaşmalar da geçersiz sayılabilir. Hatta bu dönem içinde üye olan 406 kişinin de üyelikleri tartışmalı şu anda üstelik genel kurulda oy kullandıkları halde..
Umarım tatsız bir süpriz ile karşılaşmayız bu konuda.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır