Bu Blogda Ara

23 Temmuz 2010 Cuma

NE PEMBE, NE SOMON


Bunu ben söylemiyorum. Galatasaray Pazarlama A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Cemal Özgörkey resimleri gizlice çekilen formalarımız için "ne pembe, ne de somon. Yanlış bir renk kodu üzerinden tartışma yapılıyor" demiş. Peki bu forma ne renk olabilir ? Sonuçta formanın resimleri çekilmiş, yani gerçek formaları görmüş bulunuyoruz. Çok uzak çekim ve ışık yüzünden tonlarında ufak da olsa farklılık olur. Benim için renkler net olanlardır. Her tona başka bir isim verdiklerini biliyorum, ancak benim kıt renk görüşüm bu formanın pembe olduğunu söylüyor. Muhtemelen formaya güzel bir tema işlenmiş, bu belli. Renk de ona göre seçilmiş. Geçen sene de Asaletin renginin mor olduğunu söyleyip, 2288 yıl öncesine kadar gitmişti kulüp. Bu sene de ilginç bir tema seçilir (ki bunu başarılı buluyorum) ve renkte bilmemne rengi olarak bizlere söylenir. Gerçekten de biraz araştırınca ilgili bir renk bulabiliriz belki. Ancak dediğim gibi ben biraz sığ görüşe sahibim bu konuda. Bu formaya bakınca Pembe'nin bir tonu olduğunu rahatlıkla görebiliyorum. Belki açık, belki koyu, belki içine bilmem kaç renk pigmenti vs... katılmış. Belki de gerçekten başka bir adı vardır. Ancak ben bu formaya bakınca pembe görüyorum. Siz ne gördünüz ?

Ayrıca formamızın pembe olması, somon olması, mor olmasında ben bir problem görmüyorum. Bir 3rd forma yüzünden anlamsız bir delikanlılık sergilememizin manası yok. Formanın çok başarılı olduğunu gördük (şahsi fikrim). Pembe de olsa bu böyle, bilmem ne rengi olsa da bu böyle...

Edit: ArenaFutbol çok güzel bir bilgi paylaştı. Bu rengin adı Fusion Coral'mış. Sarı, Turuncu ve Mor'un karışımından oluşuyormuş.

9 yorum :

ArenaFutbol dedi ki...

Bu formanın rengi Fusion Coral
Sarı, Portakal ve mordan oluşuyor.

http://freemovementapparel.com/images/16-1543.jpg

Selocan dedi ki...

Böyle bir renk bekliyordum :) Teşekkür ederim bu güzel bilgi için. Peki biz ne diyeceğiz ? Fusion Coral renk formamız mı diyeceğiz ?

Adsız dedi ki...

http://store.southerntide.com/media/options/models/thumbs/FusionCoral5.jpg


fusion coral t-shirt böyle görünüyor ama bizim forma gayet pembe.

liverpoolandkop dedi ki...

Selocan uA forumunda dolanan bir bilgi daha var.

Bilgiyi paylaşan kişinin dediğine göre 4 formada kesinmiş ve üstüne basa basa bu kesinliği savunuyor.

1- Parçalı
2- Pembe tonu
3- Krem-Bej
4- Beyaz

Senin bilgilerine göre ise beyaz yerine çubuklu var değil mi?

Selocan dedi ki...

@barba

renk güzel, eğer öyle bir renkse daha da başarılı bulurum. Ama bana da pembe gibi, geldi.

@ Matthias

Biraz mantıklı düşününce o bilginin yanlış olduğunu anlarız. Hani Galatasaray'dan herşeyi beklerim, ancak hem pembe, hem krem, hem de beyaz 3 açık renk forma yapmayız. Çubuklu olacağı kesin, zaten yakın zamanda TFF forma listesini koyar internete, o zaman tartışmalar son bulur. Çubuklu yapılacak ve 1964 senesine gönderme yapılacak...

Osman dedi ki...

fusion coral, 3 rengin karisimi.. cok zorlama olmus bence...

genius dedi ki...

formanın rengi pembe, başka bir özel ismi olacağını sanmıyorum...ama bu resimlere göre galat armasının iç kısmı somon rengi gibi...

Spooky dedi ki...

rengin adının önemi yok.. pembe işte

http://pics.blameitonthevoices.com/032010/colors_-_men_vs_women.jpg

erkeklerin renk skalası :)

Selocan dedi ki...

@Spooky

Müthiş paylaşım :)) Beni de açıklayan bir tablo bu.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır