Bu Blogda Ara

19 Temmuz 2010 Pazartesi

PARÇALI


Parçalı formanın değişmeyeceğini yaklaşık 1 ay kadar önce sizlere duyurmuştuk. Bana göre tarihimizde giymiş olduğumuz en kötü formalardan olan ve "Galatasaray Parçalısı" ile alakası olmayan bu formanın bir sezon daha kullanılacağına her ne kadar inanmak istemesem de, bize gelen istihbarat bu yöndeydi. Galatasaray Store 2009-2010 sezonu formalarının 3'üne yüzde 25 indirim yapmış, Okan'dan öğrendiğim habere göre (gsstore.org'da göremedim parçalıyı) indirime gitmeyen tek formamız Parçalı. Bunun tek bir sebebi olabilir diye düşünüyorum, o da bize gelen istihbaratın doğru çıkması. Yani Parçalı formayı gelecek sezonda da hiç değiştirmeden kullanacağız.

Diğer 3 formanın indirime gitmesi, tanıtımın yaklaştığını gösteriyor. En geç 1 hafta içerisinde formalar tanıtılır. İlk resmi maçımızı 29 Temmuz'da oynayacağız. Bu maçta yeni formamızla sahaya çıkacağımızı düşünüyorum. Tabi hangi yeni forma ile ? Parçalı değişmiyor. Ancak bizim ASY'de parçalı giyme gibi bir kültürümüz yok, unutmuşum... Büyük ihtimal ile Pembe formayı giyip çıkarız o maça. Tanıtım açısından güzel, kültür açısından ise facia bir hamle olur.

1 yorum :

Spooky dedi ki...

Parçalı değişmesin evet ama yakası kenarı köşesi yenilenebilir.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır