Bu Blogda Ara

23 Temmuz 2010 Cuma

TANITIM TERCİHİ


Yukarıdaki tanıtım hoşuma gitmemişti, onu belirteyim. Galatasaray'ın yeni forması için bu tip bir tanıtıma gerek olmadığını düşünüyorum hala. Bilmeyenlerimiz için hatırlatalım, cesaret temalı formanın tanıtımı için, gazilerimiz bu formayı giyip yukarıdaki resmi çekilmişlerdi. İlk bakışta temaya uyan ve anlamlı bir fotoğraf, ancak benim bakış açıma göre hoş bulmamıştım bu tanıtımı. Bu sebeple de formanın tanıtıldığı gün yukarıdaki resmi blogda paylaşmamıştım, bizim blogdan reklamını bu resimle yapmak istememiştim. Bu tabi benim kendi düşüncem, beğenen de olmuştur mutlaka.

Ancak şunu da belirteyim. Galatasaray bu tip konularda çok duyarlı bir takım. Hatta bu ülkedeki en duyarlı kurumların başında gelir. Bu sebeple yukarıdaki tanıtım fotoğrafını da, Galatasaray'ı bildiğim için, -hoş görmesem de- samimi oluşundan hiç şüphem olmamıştı. Dün blog takipçilerimizden Recep Eker forma tanıtımının neden bu sene şaşalı olmayacağını iletti. Ben kulüpten veya yakınından böyle bir haber almadığım için daha önce yazmamıştım, ancak Recep Eker bana şaşalı bir tanıtım gecesi yapmamamızın sebebinin son birkaç aydır verdiğimiz şehitlerden dolayı olduğunu ve böyle bir gecenin bu sebepten güzel karşılanılamayacağını ön gördükleri için internet üzerinden tanıtımın gerçekleşeceğini iletti. Sebebi bu olsun, ya da olmasın, kulübün internet üzerinden veya sadece formalara yönelik basit -tıpkı diğer dünya takımları gibi- tanıtımlara ilerki sezonlarda da devam etmesini dilerim.

Recep Eker'e teşekkürlerimi iletirim.

4 yorum :

Adsız dedi ki...

gazetede fener formalarında türkiyede olmayan bir teknoloji kullanacak demişler hocam ?

Selocan dedi ki...

Şaşırmam... Formotion falandır herhalde... Bu akşam çıkıyor zaten formalar, anlarız.

okanöztoprak dedi ki...

@türkoglu

Sanirim formalar degilde antrenman ve kamp ürünlerinde öyle bir sey olacakmis. Freshcool gibi biseydi galiba:)) .. Formalar yine ClimaCool kalir..

Selocan dedi ki...

Ondan bahsediyorsanız tamam. Thermacool diye bir teknoloji, ancak adidas değil fenerium yapıyor o teknolojiyi. Çünkü Fenerbahçe'nin kamp ürünleri Fenerium bildiğiniz üzere, Adidas kullanmıyorlar.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır