Bu Blogda Ara

12 Ocak 2011 Çarşamba

ÇUBUKLUNUN İLK SINAVI


Çubuklu formamızın giyildiği ilk maç Ali Sami Yen'in son maçı oldu. Zaten Ali Sami Yen anısına tasarlanmıştı, gitmeden bir gördü formamız. Arenadaki ilk formamız da olacak aynı zamanda. 4 günde 2. kez tarihe geçecek. 64'teki forma için de ballı demiştik, anısına tasarlandığı forma daha bir ballı. Unutulmayacak.



Formanın ilk dikkat çeken tarafı şort-çorap kombinasyonu. İnsanın hoşuna gidiyor sarı-kırmızı altında siyah görmek. Biz lappap ile bir ouv dedik ilk kez görünce. Çok önceden biliyorduk bu kombinasyonu, ancak yine de kanlı canlı görünce insanın ister istemez hoşuna gidiyor (benim istemeden hoşuma gitti mesela). 2003-2004'ten sonra ilk defa sarı kırmızı altında siyah görüyoruz.


Formayı Calibra zaten çok güzel yazdı, maç sırasında dikkatimizi çeken ve eklenebilecek herhangi bir özelliği yok. Sahaya yakışan bir forma. Yalnız benim şahsi fikrim şort biraz daha sade olabilirdi. Adidas illa o 3 çizgiyi koyacak formasına, bir de arka fona düz sarı bant çekince bir karmaşa olmuş orada. Çoğu kişi sevmiştir, ben de alışınca seveceğim mutlaka. Ancak karışık geldi. Sadece kırmızı 3 çizgi inse daha güzel olurdu sanki. Aslında Nike'ın şortlarındaki gibi kırmızı ve sarı 2 ince şerit inse tadından yenmezdi. Neyse yine de kombinasyona uygun bir şort. Çorapta ise sarı detay yok. Zaten en son ne zaman çorapta sarı ile kırmızıyı beraber kullandık ? Unutacak kadar uzak olsa gerek.


17 yorum :

rtamer18 dedi ki...

2 sorum var abi
1-faceden attığım mesajı gördün mü
2-herhangi bir forma altına sarı şort kırmızı çorap yada tam tersi oldumu

Selocan dedi ki...

1- görmedim bakarım şimdi :)
2- Çat diye aklıma gelmedi, bakmam lazım. En azından yakın dönemde yok.

rtamer18 dedi ki...

bende hatırlamadım yaşım küçük ama okanın çizdiği tüm tarihimizden formalara baktım hatırlamıyorum

Selocan dedi ki...

Bilinçli olarak giymedik zaten. Giymişsek tek maçlık falandır 60-70-80 li yıllarda. Dediğim gibi bakmam lazım.

rtamer18 dedi ki...

2000/2001 home

rtamer18 dedi ki...

bu arada o formayı ararken birazda diğerlerine baktımda 2001/2002 lotto beyaz formayı gördüm kollardaki lotto olmasa bide aria adam akıllı olsa süper forma olcakmış çok şık ve sade en güzel yanıysa şovalye armanın beyaz oluşu

rtamer18 dedi ki...

bu arada 250 adetcik olan özel tt arena formamız tükenmiş abi

Selocan dedi ki...

Çok özeldi, tükendiği iyi olmuş.

pepino dedi ki...

beyaz sortla da denesek bi iki kez siyah sort giyemedigimizde mesela beyaz giysek

Selocan dedi ki...

Ne yazık ki bizde şort çorap kombinasyonu olayı yok. Siyah şort giyemediğimiz bir maçta kesin krem formayı giyeriz.

Neyzen Tevfik dedi ki...

arda ile özdeşleşmiş olan o yarım atkı çıkacak mı acaba satışa ? veya türkiye de rastlayan var mı ?
Galatasaray logolu falan güzel duruyor
Nasri de giyiyor bunlardan

Selocan dedi ki...

Hiç bilmiyorum, ben rastlamadım.

Yıldırım dedi ki...

Fifa yasakladı o boyunlukları.. ilk Totti meşhur etmişti.. Casillas da çok sık kullanır. Artık uluslarası maçlarda giyilemiyecek, yakında bizde de yasaklanır.

@rtamer18
Sarı şort, kırmızı çorap 94-95 kupa finalinde de giyilmişti, kırmızı formanın altına..

Bu arada efsanelerin giydiği kırmızı çoraplar çubuklu için giyilecek siyah çorapların alternatifi olarak yeni çıkmış, mercan renkli çorap örneğinde ki gibi..

calibra dedi ki...

Sahada çok güzel gözüken bir forma.

siyah şort - siyah çorabı ben de çok özlemişim, ki parçalı altına da çok yakıştığını düşünürüm.

Ama Selocan'ın da dediği gibi, sarı üzerine kırmızı çizgiler biraz göz karmaşası yaratmış, çizgilerin olduğu kısım fazla kalın kaçmış.

Keşke sarı kırmızı sarı veya tersi olsaydı. Ya da direk kırmızı çizgi inseydi...

Umarım bu şort da satılır Store'da...

liverpoolandkop dedi ki...

Detaylı resimleri nerede bulunur bilmiyorum ama çubuklu altına beyaz şort giyilmiş.

http://www.galatasaray.org/kulup/haber/9013.php

müşkülpesent dedi ki...

2004-2005 de biz sarı kırmızı altına siyah giymedik galiba, çubuklunun altına kırmızı parçalının altına da kırmızı değil miydi ?

2002-2003de çubuklu altına ve 2003-2004de parçalı altına siyah giymiştik.

ben 2004-2005 siyah alt hiç hatırlayamadım ya da yanlış hatırlıyorum

L dedi ki...

orda ufak bi hata olmuş abi, düzelteyim ben.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır