Bu Blogda Ara

21 Ocak 2011 Cuma

Forma önerileri # 2

Ilk olarak koydugumuz parçali forma sonrasi simdi de taraftarimizin özlemle bekledigi bir sari forma paylasiyorum sizlerle..

Detaylar :

  • Yine eski logo, yani Gayin - Sin logosunu kullandım.
  • Formada biraz daha koyu olan bir renkte çapraz çizgiler var.
  • Sortlar ve çoraplar formanin kendisi gibi sari renkte. Istege göre kirmizi sortta giyilebilir.
  • Forma'nin, sortu'nun ve çoraplarinin uçlari kirmizi göründügü gibi. Bir bütün saglamaya çalistim böylece.
  • Formada kirmizi bir V-yakasi var.


Okan Öztoprak.

5 yorum :

Unknown dedi ki...

Gerçekten çok şık. Bence morlar turuncular olacağına, böyle eskileri yad eden formalar olsa çok yerinde olur

bss dedi ki...

harika. emreye kesinlikle katılıyorum. 3. formamızın kesinlikle eskileri yad eden formalar olması lazım.+ sarı çok çok çok ama çoooooook şık olmuş...

rtamer18 dedi ki...

formotion ve gayin sin olmaz onun dışında iyi kulübün onları yapacağını düşünmüyorum

zifftli dedi ki...

Madem Nike oldu yeni sponsor Arsenal'in sarı forması gibi bir forma bekleyebiiliriz sanırım..

onur-gülşah dedi ki...

mükemmel hocam aynen arsenalin sarı forması olabilir...

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır