Bu Blogda Ara

18 Ocak 2011 Salı

YAKIŞMIYORDUN ZATEN


Adamın suratını görmek istemezsin, bok var gibi her maç sonu 245 tane resmine rastlarsın, işimiz düştü bir tane adam gibi fotosunu bulamadık iyi mi. (Edit: Neyse ki Çimlere Basma blogu adam gibi bir resim bulabilmiş.)

Galatasaray armasını taşıyan formamıza en yakıştıramadığım insan Servet. Hatta bu formayı giymesi o kadar koyuyor ki bana. Armamız da artık dayanamamış olacak ki bırakıvermiş kendisini. Servet'in bu maçtaki formasında Galatasaray arması yoktu. Daha seremonide yoktu arma. Yani sonradan düşme meselesi değil. Ya içeride bir muamele gördü, ya da direkt üretim hatası olan formayı verdiler yanlışlıkla. Sorun ne olursa olsun adam 90 dakika armasız mücadele etti. Ancak dediğim gibi Servet söz konusu olunca bir Galatasaraylı olarak tebessüm ettim bu duruma.

Tabi forma sever ben'in olaya bakışı çok daha farklı. Millet astronot kıyafeti gibi formalar yapıyor. Sanat eserleri yaratıyorlar, yıl olmuş 2011, senin hala formanın üzerinden arman düşüyor. Ya da basılmıyor vs... Bu kadar kalitesizlik olur mu ? Bir de 92 lira veriyoruz bu formaya. Hadi o kulübe katkı parası, ama kıyafet olarak çok daha kalitelisini haketmiyor muyuz ?

5 yorum :

Sühan Alp dedi ki...

bu daha net

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1366.snc4/163799_1413859926849_1843097133_768859_3235494_n.jpg

Old Sports Pub dedi ki...

Fransa Milli Takımının yeni Nike formaları yanında bizim takımlara yapılanların yanında uzay teknolojisi kalıyor. Adidas ise özelikle bir özensizliği var. Adidas fanı olan ben bile markadan yavaş yavaş kopmaya başladım. Nike’ın Türk Milli Takım forması da diğer ülkelerinkinin yanında “60’ların” forması olarak duruyor.

müşkülpesent dedi ki...

kaleci ufuk'un şortundaki 8 de ders yapıştırılmıştı diye gördüm. 8in büyük yuvarlağı yukardaydı

Volvox dedi ki...

Daha önce Sabri şimdi Servet sıradaki kim acaba?
(Fotoyu aldım bu arada)

Omeraktash dedi ki...

Selocan,

bir formasever olarak ben de senin gibi düşünüyorum.

Koskoca marka ol, formasını yaptığın takımın amblemi dikiş olmasın ama kendi ambleni hep dik.

zaten sevemedim adidası, iyi oldu gittiği..

Nike'i tek geçerim..

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır