Bu Blogda Ara

9 Ocak 2011 Pazar

Forma önerileri #1

Öncelikle merhaba arkadaşlar, beni mutlaka tanıyanınız vardır. Tasarım, çizim vesaire yapıyorum. Burada sizlerle forma önerilerimi, yani tasarımlarımı paylaşacağım. Hedef ise bunlari kulübe ulaştırmak.

İlk olarak sizlerle bir parçalı forma tasarımı paylaşacağım. Bu formayı 2 formadan esinlenerek yaptım. Biri yakalarının iplerle buluştuğu 30 ve 40'lı yıllarda giyilen damalı forma, diğeri 1950'lerin sonundan 60'ların ortalarına kadar giyilen tam parçalı forma :



Tabi yanında da bir kaç küçük detay var :

  • Eski logo, yani Gayin - Sin logosunu kullandım.
  • Forma 8 - parça halinde, yani klasik parçalı forma halinde. Olması gerektiği gibi.
  • Yakada bağlar var, bu şekilde yakanın fazla açık olmasını engelliyoruz.
  • Çoraplar siyah, yani 1950'den önce giyildiği gibi.
  • Formada ayrıca Galatasaray'ın gerçek renklerini kullandim.
Umarım beğenirsiniz, devamı daha sonra..

Selametle,

Okan Öztoprak

not: büyük hali için üzerine tiklayin..

7 yorum :

The Champ dedi ki...

tek kelimeyle mükemmel... beyaz şort-siyah çorap kombinasyonuda çok güzel olmuş.. Man U. gibi ;)

Sercan dedi ki...

Süüüüüüperrrrrrr. Keske böyle ciksa.

Ama coraplar tabiiki kirmizi olmali :)

kupabizim.blogspot dedi ki...

buna en yakını 100. yıl forması herhalde, ama omuzdaki üç çizgi siyahtı

nikomedyan dedi ki...

Süper olmuş fakat çoraplar en üstte 2 kırmızı çizgili sarı renkte (resimdeki Metin Oktay'ınki gibi) olmalı diye düşünüyorum.

Mert dedi ki...

Tek kelime ile Muhteşem..Ellerine sağlık üstad ;)

Guvenc Kaplan dedi ki...

O kadar senedir bu kulübün stilist-tasarimcilari sizin su tasariminizin yanina bile yaklasamadi ya, yaziklar olsun. Biktik artik Adidas katalogundan firlamis formalardan! Bir tane orjinal forma cikarsinlar yahu!

falan fistan dedi ki...

çok güzel ellerine sağlık dostum ancak logomuzu o şekilde resmi maçlarda kullanabilecekmiyiz?

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır