Bu Blogda Ara

22 Ocak 2011 Cumartesi

SARI-KIRMIZI ?


3 yeni transfere giydirdiğimiz formalara bakın. 3rd formalar ile yeni transferleri tanıtma kültürü Galatasaray ve Beşiktaş'a ait olsa gerek. Dünya'da örneği yoktur herhalde. Büyük takımlarda yok zaten biliyorum da, yerel kulüplerde belki vardır.

Stancu - Sarı kırmızı değil miydi bu takımın rengi ?
Zapata - Öyleydi diye biliyorum, armada da sarı-kırmızı var ama... Ben de şaşırdım, değiştirdiler herhalde.
Yekta - Yok değişmedi arkadaşlar rahat olun ben biliyorum.

5 yorum :

Yusuf dedi ki...

yakışmış yeni aslanlara


muziklisohbet

Ugur C. dedi ki...

ulan madem transferler yeni, giydir yeni çubukluyu da pazarlama mantıgına uysun.

rtamer18 dedi ki...

abi fenasın diyaolog işlerinde bırak formayı felan diyolog yaz zapatayı anladımda hani birine parçalı giydirmediyseniz bari çubuklu giydirin

müşkülpesent dedi ki...

100.yılımız için aday gösterilen logoları bir bulabilirsen bak da bir de kalkıp seçtikleri logoyu hatırla. şimdi nedense aklıma geldi seçin kurulunda mehmet ali birand okan bayülgen falan vardı onlara emanetti 100.yıl komitemiz.

Mert dedi ki...

Şaka gibi yaa,şu habere bir bakın :S

http://www.galatasaray.org/futbol/superlig/haber/9105.php

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır