Bu Blogda Ara

28 Kasım 2011 Pazartesi

AKILLI AYAKKABILAR

Ekim başında tanıtımı yapılan, Kasım başında ise ilk kez Messi ile sahalarla buluşan bu ayakkabı Galatasaraylı futbolcular tarafından da giyilmeye başlandı. Özellikle sarı forma kombinasyonunda çok güzel duran bu ayakkabı futbolcunun saha içindeki hızını, katettiği mesafeyi, attığı sprintleri, en yüksek hızını ve buna benzer özellikleri kaydediyor.

Bu yenilikle futbol ayakkabısını bambaşka bir noktaya getiren Adidas, dileyen müşterileri için iphone bağlantı seçeneği ile bu bilgileri sanal ortama da aktarmakta.

Büyük ihtimalle futbolcular bu özelliği pek kullanmaz ancak kendi özelliklerine, sahada ne yaptıklarına falan bakacaklardır mutlaka.

Ayakkabının kırmızı-sarı, siyah-turuncu olmak üzere Galatasaray forma kombinasyonlarına yakışacak iki renk seçeneği bulunmakta...


Milan Baros F50 adizero miCoach ile.. (Chip yuvası ayakkabının altında görülebilir)


Ayakkabı hakkında daha fazla ayrıntı ve tanıtımları için şunlara göz atılabilir;

2 yorum :

calibra dedi ki...

Uzun bir aradan sonra iki çift laf edeyim dedim.

F50 Adizero'yu ben de kullanıyorum. Bugüne kadar profesyonel, yarı profesyonel, h.saha, salon ayakkabısı, herhalde 50 farklı ayakkabı giymişimdir, hayatımda bundan rahat ayakkabı giymedim.

Ancak miCoach özellikli olanlar çok pahalı, 200 pound da bir ayakkabıya verilmez arkadaş :)

aydın özer dedi ki...

benim söyleyeceklerım su yonde. kırmızı şortla daha hos durmaz mı bu forma ya. sarı forma kırmızı sort sarı corap. neden bu seklde gıyılmıor su forma

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır