Bu Blogda Ara

5 Kasım 2011 Cumartesi

Forma önerileri #5



Yine bir forma önerisi, yine bir alternatif forma. Kirmizi..

Kirmizi forma - siyah sort kombinasyonu'nu M.United'dan esinlenerek yaptim. Çok hosuma gider bu kombinasyon ve bizde neden olmasin diye düsündüm. Böyle de bir tasarim çikti ortaya.
Gelecek sezon Sampiyonlar Ligine katilmamiz halinde giyinebilecek bir forma. Umarim begenirsiniz.

Detaylar:

- Siyah sort, siyah çorap
- Arkada fontun üzerinde 3 yildiz ( Altin renginde )

- Reklamlar Altin renkte
- Arma'nin etrafinda dikkat ederseniz iki altin çizgi var. Ince detaylardan.
- Kol uçlarini vücüda yapisacak sekilde tasarladim. bkz.

Neden Hakan Balta derseniz.. Font belli olsun diye, font'ta degismeli bana göre..

2 yorum :

Emir OTLUOGLU dedi ki...

Eline sağlık Okan. Altın sarısını kırmızı formalara her zaman yakıştırmışımdır. Fontlar da altın olabilir. Bu arada fontlar da çok güzel olmuş.

sarper dedi ki...

Biraz Gaziantepspor hissiyatı yaratmakla birlikte çok beğendim, ellerine sağlık. Fontlar konusunda çok emin değilim ancak. İsimlerde serifli font, numaralarda modern-geometrik bir font bana biraz uyumsuz geldi. Altın renk tercihinin klasikliğinden dolayı belki tümünde serifli font daha iyi olabilir. Küçük harf olması da güzel olmuş ama okunurluk sıkıntısı olur mu bilemedim... Gerçi şimdiki formalardaki fontlar da biraz fazla dar, uzaktan kolay okunmuyor...

Tekrar ellerine sağlık (:

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır