Bu Blogda Ara

6 Mayıs 2013 Pazartesi

2013-2014 MAÇ ÖNÜ VE ISINMA FORMALARI SIZDI


Footy Headlines isimli site Galatasaray'ın gelecek sezon giyeceği antrenman ve maç öncesi ısınma formalarının fotoğraflarına ulaşmış. Resmi tanıtım olmadan hiçbir şey kesin değil ancak diğer takımların bu tip sızıntılarının doğru çıkması sebebiyle bu sızan fotoğrafların doğru olduğunu düşünüyorum.

Fotoğrafın üst kısmındaki 2 forma maç öncesi formaları, alt kısımdakiler ise antrenman formaları. Bu sezondan farkı maç öncesi ısınma formalarının sayısı ikiye çıkmış. Bu artışın diğer ürünlerde de olacağını düşünüyorum. Antrenman formaları yine geçen sene olduğu gibi 2 adet. 2009-2010 sezonunun olay yaratan alternatif rengi mor bu sefer antrenman formasında kullanılmış. Nike bunu yapar, illa takımın renklerinden oluşan ekipmanlar vermez takıma. Geçmişten bir renk alması ise artı olmuş bana kalırsa.

Antrenman formaları bir yana, esas maç öncesi formalar bize bir takım işaretler veriyor yeni sezon formaları hakkında. Bizim aldığımız duyumlarda takımın deplasman ve 3. formasında kullanılması düşünülen 2 alternatif rengi maç öncesi kitlerinde de görüyoruz. Sarı ağırlıklı formanın üzerinde kullanılan füme renk deplasman formamızda, kırmızı ağırlıklı formanın üzerindeki 2 farklı kırmızı tonu ise 3rd formamızda kullanılabilir. Büyük ihtimalle kullanılacaktır. Bu sebeple bu sızıntılar artık yavaş yavaş, bizim duyumlarla da birleştirerek, yeni sezon formalarımızın kafamızda iyice canlanmasını sağladı.

Footy-Headlines sitesinin turuncu (orange) diye bahsettiği renk bizim sarı rengimiz. Yabancılar takımın koyu renk sarısını bazen turuncu olarak yorumluyorlar. Yani turuncu forma yok gündemde, bunun da altını çizelim.

Formaların da sızması yakındır.

6 yorum :

Sportman dedi ki...

Fotodan mı öyle çıktı bilmiyorum ama, şu renk Galatasaray sarısı falan değil. Bildiğin turuncu.

Kimyager dedi ki...

Bunlar antreman ve maç oncesi kitleri oldugu için farklı bi sarı kullanılmıi olabilir. Bunu bu seneki antreman ve maç öncesi kitlerindede görüyoruz zaten.

cihankilic dedi ki...

Bilgilere gore, 3. forma da sari-kirmizi olacak. Acaba bir cubuklu forma mi geliyor, yoksa kirmizi renk uzerine, sari detaylarin oldugu bir forma mi olacak? En cok 3. formamizi, merakla bekliyorum. 1-2 gun icerisinde, formalar da sizar diye umut ediyorum.

aepikman dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
aepikman dedi ki...

Açık renk forma yok gözüken. Zorunda kalınca bu seneki beyazı mı kullanacağız? Parçalı varken 3. formanın kırmızı olması mantıksız geliyor bana. Bu sene olduğu gibi. Kırmızı giydiğimiz maçlarda parçalı sorun oluşturmuyordu. Akhisar maçı ve Bursa maçlarında parçalı giyilebilirdi.

seckeane dedi ki...

Ne zaman satışa çıkar acaba ?

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır