Bu Blogda Ara

15 Nisan 2011 Cuma

2011-2012 SEZONU GALATASARAY FORMALARI (FOTOĞRAF)


Footballove fotoğrafları paylaşmış. Daha dün çok iyi saklanıyor diyen gazetelere de kapak oldu bir anlamda. Çok net değil, fakat ayrıntıları görebiliyoruz. Beyaz forma görünürde yok, gelecek sezon giyeceğimiz 4. forma o olacak.

Parçalının renklerinin ters olması can sıkıcı. Ayrıca beyaz şort ve kırmızı çorap da hayal gibi gözüküyor. Belki başka kombinasyonlar vardır. Daha detaylı fotoğraflar yakında nete düşer.

Footballove'a çok teşekkür ederim.

17 yorum :

C.C dedi ki...

parçalı tam parçalı gibide değil.bu sene ts'nin giydiği parçalı gibi

Selocan dedi ki...

Ben anlamadım abi. Fotoğraf ne yazık ki çok net değil. Eğer dediğin gibiyse ağır sıçış.

okanöztoprak dedi ki...

Hocam çok ağır sıçış hemde.. Parçali ve siyah fiyasko görünüyor..

Parçali zaten ortada..

Siyah Freiburg'un bu sezon giydigi forma kalibini andiriyor.. Ki bu kötü..

Sari yine idare ediyor..

The Champ dedi ki...

abi şu an tasarlanma aşamasındandır inşallah bu fotolar... Parçalının renkleri ters, reklam siyah ve en kötüsü şort kırmzı :((

tamam beyz şort kırmızı çorap olmayacaksa bile, beyaz şort beyaz çorap olsaydı...
İşin özü, dediğim gibi inşallah bunlar formaların son hali değildir :((

C.C dedi ki...

ya bence siyahla sarı güzel.parçalıda baktığında güzel duruyor ama tam parçalı değil işte bizim istediğimiz değil.renkler zıt falan.

victorieux dedi ki...

selocan bu formalar bahsettiğin hazırlık dönemi giyilecek geçici formalar olabilir mi acaba?bi de parçalıdaki renklerin tonu tam bizim tonda gibi gelmedi bana.

Selocan dedi ki...

Bu çekimden tonu monu belli olmaz abi. Sanmıyorum renklerle oynanacağını. Hazırlık dönemi formaları olamaz herhalde, çünkü Nike'ın sunumunda çekilmiş bu fotoğraf ve 2011-2012 sezonu Galatasaray formaları yazıyor tepede. Ben ikna oldum ama. Bilmiyorum açıkçası.

Anoz dedi ki...

Siyah formada kirmizi serit gören tek benmiyim? Aslinda sade olmasi cok hos, ama bekleyip büyük cözünürlükte görmek lazim.

Parcaliya halen beyaz short yapilir, normalinda shortlara Barcelona / Manu / Arsenal degilsen cok özen göstermezler, normal sort hazirlarlar. Ki bunlarin beyazi cabuk olur.

Simdi bu Formalari yönetimde direk görüsüp yapmislarmi, yoksa ilk sunum mu, orasi önemli :)

Emir OTLUOGLU dedi ki...

Parçalı'da kolun arkası gözükmüyor, bir ihtimal tam parçalı olma ihtimali var, ama yine de renklerin ters oluşu bile yükselttiğimiz beklentilerimizi kırmaya yetti.

@Anoz: Kırmızı çizgiyi ben de hayal meyal seçebiliyorum. Göğüs reklamının yanında yoğun olarak farkediliyor, ya da ben görmek istiyorum :)

seko dedi ki...

bunlar olmasın sakın adıdasın 3 yıl oncekı formaların aynısı bunlar siyah formaya neden sarı deılde kırmızı şerıt koyarlar. tam hayal kırıklıgı oldu inş. gercek deıldır

semih dedi ki...

yahu sarı formanın tonu bizime eski cırtlak sarı gibi geldi bana. öyle bir şey olursa ağlarım heralde sinirden :(

parçalıda kırmızı şort ve kırmızı çorap acayip yavanlaştırıyor formayı.

semih dedi ki...

bir de sarı formadaki "türk telekom" yazısı siyah gibi geldi bana.

umarım ufak düzeltmeler yapılır.

Tanita Tikaram dedi ki...

Mes user'in tam kirmizi formasi hepsinden guzel bence. Duz sariyi da gozle gormekte fayda var, eskiden Umbro'nun urettigi sarilar vardi, sacma sapan yumurta sarisi gibi birseydi...

semih dedi ki...

tanita hocam, yumurta sarısı bizim sarı tonuna yakın olan değil mi zaten? yani ben açık renk kanarya sarısı yerine onu tercih ederim açıkçası.

reklam yazı renklerinin mutlaka ama mutlaka değişmesi lazım. parçalıda beyaz, siyahta sarı, sarıda ise kırmızı renk türk telekom yazıları olmalı.

Tanita Tikaram dedi ki...

@ semih : yumurta sarisi bazen bana icten ice turuncuya caliyormus hissi veriyor. biraz daha mat gibi olan "limon kabugu sarisi" kirmiziyi daha guzel gosteriyor sanki. kanarya sarisi ile kirmizi gitmiyor, konsept olarak biribirini uymuyor zaten :)

NDishe dedi ki...

bunların gerçek formalar olduğunu zannetmiyorum hala tasarım aşamasındadırlar 5-6 tane tasarım çıkarıp bunların arasından güzel olanı seçilir diye düşünüyorum eğer bunlarsa bunların 3üde malesef hakikaten çok kötü :(

NDishe dedi ki...

yarım kaldı diyceklerim zaten nike'ında bu kadar aceleci davranması saçma daha yeni sezona 4 ay var 4 ayda neler yapılır bu teknolojiyle ben formaların bunlar olduğuna inanmıyorum inanmak istemiyorum çünkü büyük hayalkırıklığı oldu bizim için ...

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır