Bu Blogda Ara

14 Nisan 2011 Perşembe

İŞTE YENİ SEZON FORMALARIMIZ

PARÇALI FORMA


Forma nihayet tam parçalı. Nike son 40 yılımızı baz alarak güzel bir araştırma yapmış. Herhalde sonunda özlediğimiz formamıza kavuşacağız. Kaliteli detaylar ve forma içi yazılar mevcut.

BEYAZ FORMA


Üzerinde Nike'ın son 2 sezonda kullanmaya pek alıştığı tırtıklı desenler olacak. Tam olarak o desenlerin nasıl olduğunu bilmiyoruz. Biz tahmini olarak bu şekilde olacağını düşündük.

SARI FORMA


Sade, Brezilya forması gibi omuzlarda kırmızı şeritler var. Fontlar siyah olacak formada.

SİYAH FORMA


Bu formanın birkaç versiyonu hazırlanmıştı, son olarak yukarıdakinde karar kılındı diye bir duyum aldık. Dostum Uğur Cem Demir bize bu istihbaratı sağlayan kişidir. Kol altı kırmızı olan düz siyah gövdeli forma rafa kaldırılmış, yerine Design In Sport'un daha Şubat ayında çizdiği Milli Takım stili ortadan kırmızı bant geçen siyah formada, ya da benzerinde karar kılınmış.


Bu formanın, son alınan bilgiye göre, Okan'ın çizdiğinden biraz farklı bir gövde bandı olacakmış. Brezilya 2011-2012 formasının kalıbı ve gövde bandına sahip olacağını öğrendik.

AYRICA;

-Galatasaray Store kapanıyor, gelecek sene storeumuzun adı Galatasaray Nike Store olacak ve stada 3 katlı dev bir mağaza dikilecek. İlgili yazı için tıklayın.

-Korsan sorununa çözüm olarak formalarda müthiş ve taklit edilemez detaylar var. Barcelona-Arsenal-Man U kalitesinde ve ciddiyetinde formalar üretildi.

-Nike Hollanda bizim işle ve formalar ile uğraşan ekip. Nike Türkiye ile alakamız yok. Muhatabımız tamamıyla Nike Hollanda.

- Formalarımız Hollanda'da, Nike fabrikasında dünyaca ünlü takımların formaları ile birlikte aynı bantta üretildi. Ayrıca o fabrikada Galatasaray için özel bir oda oluşturuldu. Nike'ın büyük sponsorluklarında yaptığı bir uygulama bu. Okan'ın Hollanda Nike Fabrikası yazısı için tıklayın.

-Formalar 2 tip üretilecek. Bir taraftar bir de Dri-Fit. Taraftar formalarının fiyatı 70-80 arası (tam rakamı vermeyeyim), Dri-Fit formalar ise 95-100 arası bir fiyattan satılacak.


-Logolar ve yıldızlar dikiş olacak, ayrıca fontlarda da küçük GS logoları olacak. TFF kuralları sebebiyle maçlara o şekilde çıkılır mı bilemem, ancak satılırken fontlarda 09-10'daki gibi GS logomuz olacak. Armanın kenarlarında düşük bir ihtimal yapraklar olabilir. Ancak olmama ihtimali daha yüksek. (Yukarıdaki arma tahmini çizimdir)

- FORMALARIN ÇIKIŞ TARİHİ; İki tarih var. 5-15 Temmuz arası satışa çıkabilir. Bir diğer tarih de Eylül Ayı'nın başı. İlgili haber için tıklayın. Her iki durumda da satıştan önce tanıtımın olacağını düşünüyoruz. Belki 5-15 arası tanıtılır ve Eylül'de satışa çıkar.

- Formaların kombinasyonlarını bilmiyoruz. Yani üst renklerini biliyoruz fakat şort ve çorapları hala muamma. Artık sürpriz olacak hepimize. Umarız en idealleri ve doğruları olur.

- FONTLAR; Yeni fontumuzun nasıl olacağını bilmiyoruz. Yani yazı karakteri nasıl olur, bunu bilmek çok zor. Ancak sarı formanın font basımı sırasında ufak bir kısmı görülmüş. Sarı formada siyah bir font ve onu çevreleyen kırmızı ince çerçevesi varmış. Diğer formalarımızda da bu şekilde olacaktır. Yani ana bir renk ve onu çevreleyen formaya uyan bir başka renk. Parçalı formada ya siyah, ya da beyaz bir font olacaktır ve siyaha beyaz, beyaza da siyah çerçeve çekilir. Siyah formanın bana kalırsa sarı çerçeveli kırmızı bir fontu olur, ya da tersi. Beyazın da aynı şekilde.

Tabi bunları sadece sarı formadan yola çıkarak tahmin ediyorum. Dediğim gibi şeklini bilmiyoruz. Ancak çerçeveli güzel bir font olacaktır.

- SIRT REKLAMI; Sırt reklamları TFF kuralları gereği bu sene altta yer alacak. Yani isimler yine eskisi gibi üstte yazılacak. Ülker ile devam ediyoruz. Reklamsız satılma gibi bir durum söz konusu olmaz. Önceki senelerde nasılsa öyle gider.

NOT: Çizimlerdeki kalıplar Nike'ın kendi kalıplarıdır. Uydurma kalıplar değildir, ancak tahminidir. Hangi formanın hangi kalıp ile yapıldığını bilmemiz çok zor.

Geçen sene formalarımızı 4 ay öncesinden 4'te 4 yaparak bilmiştik. Bu sene fena sakladılar, zaten geç de belli oldu. Umarım yanılmayız, yanılsak da kredimiz vardır azıcık diye düşünüyorum.

Sevgili Okan'a ve istihbarat şefimiz Recep'e tekrar teşekkür ederim. Ben bizi uzun zamandır takip eden dostlara saygımdan paylaştığımız foto veya çizimlerin üzerine nal gibi blog adını koymuyorum (gerçi koyana da asla bir lafım yok, malum aşırmayı çok seviyoruz), sevmiyorum. Bunun karşılığını genelde gazetelerde çalıntı haber olarak alıyorum ancak gazeteleri bir kenara atarsak siz sevgili dostlar için bu haberdeki görsellere yine link koymuyorum. Sevgili tasarımcımız Okan'a biraz olsun saygınız varsa Kaynaksız kullanmamanızı rica ederim.

36 yorum :

Adsız dedi ki...

formaların üretimine başlandımı acaba?

Selocan dedi ki...

Sanıyorum tasarlanma aşamasının sonundalar. Zaten üretimine başlanırsa kesin resimleri sızar. O da yakındır.

Mert dedi ki...

Çok sevindim haberlere,hadi bakalım,sabırsızlıkla bekliyorum formaları.. :) Tasarımları da bu haber çizgisinde yapayım bari? ;)

ismailinc dedi ki...

Bu sene absürd renkli forma olmayacak o zaman, bu ilk iyi haber. Sarı forma geri dönüyor, bu da ikincisi.

The Champ dedi ki...

Ana renkler tam benim istediğim gibi :D
Yalnız bence en önemli sorulardan biri; Parçalı "Tam Parçalı" olacakmı??
Tüm bu formların şort-çorap setleri nasıl olacak???
Bunlar hakkında bir duyumuda 4 gözle bekliyorum ;)

Ha birde, Bordoya ne oldu abi?????

Yasin Özyapı dedi ki...

hocam ben sana söyleyeyim sarı güzel olmayacak uyarmadı demeyin parçalı ve beyaz süper siyah forma idare eder..

Selocan dedi ki...

@The Wizard of Oz...

Bordo antrenman ürünlerinde kullanılabilir yüksek ihtimal, ya da tişört sweat vs... gibi ürünlerde. Bir ufak ihtimal bir formanın detayı olarak da kullanılabilir. Az bir ihtimal ama. Kesin olmadığı için yazmadım.

The Champ dedi ki...

beyaz formanın şortu olarak kullanılabilirmi acaba???

Selocan dedi ki...

Orasını bilmiyorum abi, bu daha ilk duyum. Bakalım devamı gelir. Bordo şort süper olur ama

The Champ dedi ki...

gerçekten mükemmel olur... şu ana dek şortu farklı renk olan bir away'imiz olmadı ona yanarım ben :S

inşallah bu yıl olurda, bende bağıra bağıra I LOVE YOU NIKE deyip adidası silerim :D

Clifff dedi ki...

Belki çok detay ama taraftar formalarında ülker reklamının olup olmayacağı hakkında bir duyum olursa lütfen paylaşın bizimle, saygılar.

Selocan dedi ki...

Tabi alırsak haberini paylaşırız ancak taraftar formalarında ne yazık ki ülker olacaktır. Olmama ihtimali yok sanki.

Burak Eken dedi ki...

Adam gibi "tam" parçalı olsun da...

Enes dedi ki...

Parçalı - Sarı - Beyaz - Siyah

Açıkçası bundan muhteşem bir 4'lü olamazdı. Kırmızı forma son yıllarda gerçekten bıkkınlık getirecek kadar fazla kullanıldı. En son ne zaman sarı forma giydik hatırlamıyorum bile... İyidir iyi, çok iyi...

tunc dedi ki...

Kendi fikrimi soylemek istiyorum 4 tane farkli model forma biraz fazla degilmi acaba neden derseniz simdi bakiyoruz barca nin 3 model formasi interin 2 model, united ayni 2 model. Yani ilk sezon diye acaba 4 model forma mi cikartmayi dusunduler mesela 2 model cikartsalar daha iyi olmazmiydi

Selocan dedi ki...

Türkiye'de forma kültürü olmadığı için 4 forma şart. Pazarlama vs... Her sezon bir takımın 3rd forması en çok satan forma olur mu ? Oluyorsa yapılması doğal.

tunc dedi ki...

Dogru aslinda ulkemizde hangi forma daha siradisi renk ise o aliniyor maalesef her sezon ayni formayi alan cok az taraftar kitlesi var. Birde birseyi merak ediyorum mesela bazi nike ile anlasmasi olan oyunculari ikna etmek kolay olabilirmi bu sponsorluk anlasmasinla nike nda devreye girmesinle zannediyorsam oyle bir sey oluyordu sanki

Selocan dedi ki...

Bilemiyorum onu. Olabilir tabi neden olmasın.

semih dedi ki...

keşke sarının altına kırmızı şort olsaymış, düz olması yerine. ya da sarı şort kırmızı tozluk da olabilirdi. diğer türlü fbye benzeyecez sanki.

neyse sarı forma çıkması da iyidir yıllar sonra.

beni güney koreye uçur dedi ki...

Son senelerde gerçek renklerimizden uzaklaştık. -Keşke sarı-kırmızı daha yoğun olsaydı.

Selocan dedi ki...

Yoğun işte abi. 2 tane sarı kırmızı içeren formamız var. Düz sarı formanın detayları kırmızı olur muhtemelen, e parçalı da var. Beyaz away zaten koyu iç saha forması olan bir takım için zorunluluk artık bu devirde. Siyah da bonus olmuş.

Yani artık kurallar vs... sebebiyle 90'lar mantığı ile yaklaşamayız formalara.

beni güney koreye uçur dedi ki...

Sarı renk mi var şurada Selo. -düz beyaz, bildiğin beyaz. Beyaz'ın yanında koyu bordo rengi gibi bi hava.

Selocan dedi ki...

Yahu bu forma sadece tasarım. Kafadan uydurmaca. Böyle olacak diye bir durum yok. Sadece başlığa bir fotoğraf gerekliydi bunu koymak istedim.

Formalar; Parçalı-Beyaz-Sarı ve Siyah renk. 4 tane olacaklar. Beyazda artık detay olarak ne renk kullanılır bilemem.

beni güney koreye uçur dedi ki...

hadi ya .) ben sandım ki sahiden de yeni formalar.

Selocan dedi ki...

:)

müşkülpesent dedi ki...

http://www.footballove.com/2011/04/15/2011-2012-galatasaray-formalari/

işte size net olmasa da yeni sezon formaları

İsmail dedi ki...

Nike Türkiye'ye bak sen :). Kendi ülkemizin firması bizi beğenmiyor Hollanda ile anlaşıyoruz :). Neyse böylesi daha iyidir :).

zifftli dedi ki...

Bu formaları gorunduğu kadarı ile baz alarak forma tasarlayacakmısınız ?

Selocan dedi ki...

Aynen, akşama koyacağız tasarımları.

burranazzo dedi ki...

korkarim parcali ne tam parcali ne de dogru parcali...

hayal kirikligi...

Unknown dedi ki...

arkadaslar sizce nıke bıze en ıyı forma tasarımınımı yapıcak yoksa trabzonun kı gıbı kotu tasarımlar yapıcak endıselerım var

Unknown dedi ki...

vişneye çalan kırmızı ve tok bir sarı bu slogan adidas tarafından sempatık bulunmustu.ve bır gercek var turuncu forma ciddi anlamda bıze yakısıyo

Yasin Özyapı dedi ki...

yakışıyor ama olmaz bir daha sanırım turuncu ben bir mor forma daha istiyorum şu nike tan

Yasin Özyapı dedi ki...

hocam bir de şu konuları kaldırsak artık bunlar değil yani.. altta kalan 4 konu...

eren kıyak dedi ki...

çok iyi yazın yeni forma alcam nike ın formaları adidasa göre daha dayanıklı ve daha rahatmış öyle bi duyum aldım inşallah doğrudur.

Saruhan dedi ki...

Gs store satıldı mı ?

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır