Bu Blogda Ara

9 Nisan 2011 Cumartesi

BORDO


Ekibimizin kıdemli üyesi Calibra güzel bir duyum aldı, paylaşmakta fayda var. Galatasaray'ın gelecek sezonki antrenman ürünlerinde bordo rengin kullanılma durumu varmış. Ayrıca bir tarafı daha var ki, blogu daha çok ilgilendiriyor.

Bu o kadar kesin bir bilgi değil, yani antrenman ürünlerine göre daha uzak bir duyum; Bordonun gelecek sezonki bir formamızda kullanılacağı da duyumların arasında. Ya bir formaya bu renk ağırlıklı olarak verilecek, ya da Arsenal'de gördüğümüz gibi herhangi bir away veya 3rd formada detay rengi olarak kullanılacak.


Bizim savunduğumuz ve anlatmaya çalıştığımız forma kültüründe esas renklerin ağırlıklı kullanıldığı away ve 3rd formaların yeri yok. Ancak bordo taraftarların mor-pembe gibi tepki göstermeyeceği, turuncuda olduğu gibi benimseyebileceği uygun bir koyu 3rd renk. Antrenman ürünleri dışında kullanılırsa muhteşem olacaktır. Formalar bir yana, Nike'ın olası Galatasaray tişörtlerinde, sweatshirtlerinde vs... kullanılırsa da tadından yenmez.

Bunların duyum olduğunu bir kez daha hatırlatalım. Kesin bilgi diye paylaşmamanızı rica ederim.

*Okan da forumda daha yeni bir bordo forma tasarlayıp paylaşmıştı. Mükemmel de bir forma olmuştu. (bkz:yukarı). Bu kadar olur.

8 yorum :

koala dedi ki...

Hakikaten boku çıkmaya başladı şu forma hadisesindeki renklerin. bok rengiyle çıksın pezevenkler, ancak ona yakışır şu an forma giyenler. Sarı-kırmızı giymesinler de ne giyerlerse giysinler. Ne zaman sahada onurlu duruş sergilerler o zaman sarı-kırmızıyı giymeyi hak ederler

pepino dedi ki...

bordo away yapmak sacma olur zaten kırmızımız bordo gibi bordo giyicegimize parcalı giyeriz. ama beyazda kullanırlarsa yine arsenal gibi ama beyaz forma ve corap

cihankilic dedi ki...

bordo sacma olur. bence 3rd turuncu olmali. oyle de kalmali.

BeYKoZLu dedi ki...

hocam bence detay olarak kullanılır nike bize bu kötülüğü yapmaz ama away veya 3rd formada detay şık durur

Anoz dedi ki...

Budur, bu Formayi alternatif olarak yillarca bekledim. Aynen Arsenalin Henry oynarken bir bordo formasi vardi. Cok güzel durur bence :) Zaten 3 forma cikacaksa öyle olsun. Parcali, Beyaz, ve bordo!

Eline saglik okan

Berker DURMUŞ dedi ki...

Şu tasarım olan bordo forma mükemmel ya bayılım valla, yapanın ellerine sağlık.. Böyle bi forma yapmasalar dahi önündeki türk telekom reklamını kaldırıp tshirt olarak yapsalar süper olur..

kutan dedi ki...

Soyle bir site var 3. & 4. formalarimiz...

http://www.footballkitsonline.com/new-galatasaray-shirts-201112/

Spooky dedi ki...

biz bunları hep dedik. bordo olsun diye ilk gün dedim. track jacket'ları falan da örnek vermiştim o zaman. gerçekten güzel olur. zaten bu sarı formanın şu hali bile bize acayip gider diyorum ben. forumda da var bi tane

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır