Bu Blogda Ara

16 Nisan 2011 Cumartesi

YENİ SEZON SIZAN FORMALAR HAKKINDA


Güzel haberler var. Hem sevgili Sercan'nın alığı duyumlar, hem de bu seezonki forma bilgilerini bize ulaştıran sevgili Recep Çınar'ın aldığı duyumlar birbirleri ile örtüşüyor. Recep zaten formaların resimleri ilk sızdığından beri bunlar değil diyordu, Sercan'ın da duyumu bu yönde.

Resmi sızan formalar Nike Türkiye'nin buradaki bayiiler için yaptığı sunumlardan biriymiş. Renkleri daha önce belirlenen formalar üzerinden toplam 22 adet farklı sunum gerçekleştirilmiş. Ancak Nike Hollanda, yani bizim formalarımızı esas olarak yapan firmanın bu sunumlar ile alakası yokmuş. Onlar ile yapılan toplantılarda kesinlikle formaların resimleri gösterilmiyor ve saklı tutuluyormuş. Nike Hollanda kendi üssünde, yani Hollanda'da bu formaları tutuyor ve kesinlikle resimli bir sunumu buradaki bayiilerle paylaşmıyormuş.

Kısacası renkleri çok önceden belirlenmiş formalar üzerinden buradaki firma bir takım çalışmalar yapmış ancak kulüp bunların hiçbirini onaylamamış. Parçalı-sarı-beyaz ve siyah, esas sezon formalarımız Nike Hollanda tarafından bir tek kendilerinin görebileceği şekilde saklanıyormuş.

Sarı formamız Brezilya tarzı omuzda tek şerit geçen düz bir forma olacakmış, siyah formanın ise koltuk altlarında kırmızı bölümler bulunacakmış. Beyaz forma tırtıklı ince çizgiler içeriyormuş, son olarak Parçalı formanın dahiçbir şekilde resimdeki ile bir benzerliği bulunmuyormuş.

Bu sızan formalar hazırlık formaları bile olmayabilir, sadece buradaki Nike'ın bayiilere yaptığı 22 toplantıdan birinde bulunan, bilinen renklerle hazırlanmış öylesine formalar olduğu söyleniyor.

Ben hem Recep'e, hem de Sercan'a ve kaynaklarına güveniyorum. Sızan resimlerin formalarımız olmadığına ciddi anlamda ikna oldum.

11 yorum :

iniestareyiz dedi ki...

ya rebbi bin şükür.

FlameDragon dedi ki...

Ohh be yüreğime su serptiniz valla :D Teşekkürler.

FlameDragon dedi ki...

Ohh yüreğime su serptiniz valla. Teşekkür ediyorum son bilgiler için.

MertCelik dedi ki...

Harbiden su serptin yüreğimize hocam, çok sevindim valla. :)

Cancel dedi ki...

Bu kotu zamanlarda cok guzel haber olmadi mi ya bu? takibindeyiz 2 senedir.. Gercekten seviyorum paylasimlarini da, blogunuda, seni de..

Cancel dedi ki...

Bu kotu gecen donem de aldıgım en guzel haber.. Tesekkurler. Takibindeyiz blogunun.. Sevgiler..

BeYKoZLu dedi ki...

hocam mesin yaptığı çizimler hemen hemen tutuyor bir yayınla derim ben
tabi senin kararın tabi okan abi de yapabilir oda ayrı bir konu

r.çınar19 dedi ki...

biz teşekkür ederiz asıl bize inanıp takip ettiğiniz için amacımız Galatasaray

orkuns dedi ki...

Çok teşekkürler.Nike adidas gibi tek renkle boğmuyor. şort ve çorapları mutlaka ayrı renk yapıyor. Trabzonun çubuklu forma versiyonunu beğeniyorum. Umarım parçalının altına beyaz şort ve kırmızı çorap giydirirler.

OsmanliTorunu dedi ki...

bir sorum var arkadaslar, evrim hanim ve ekibi hic taraftarin istedigi tasarladigi formalari takip ediyor mu ? en azindan 30 tane forma tasarimi alip bu tasarimlarin zeka ve fantezisine güvenip onlari bi tür "yetenek sizsiniz" diyip hepsinden 3 forma istenilebilir. sonra da taraftar-tasarimcilari gidip bu formalari anlatir ve belki 90 forma arasinda bir tane forma da taraftardan gelir. bence bu fikri galatasarayin kazaklari, tisörtleri , atkilari icinde yapilabilir. selocan evrim hanimla irtibat icindemisin?

OsmanliTorunu dedi ki...

evet parcalinin altina beyaz sort cok güzel yakisiyor. insallah öyle olur

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır