Bu Blogda Ara

21 Nisan 2011 Perşembe

ANKET - AYKIRI RENK FORMA ?

Telegol gibi bloguz. Gündemi yakından takip ediyor ve taraftarın nabzını yokluyoruz. Son zamanın meşhur polemiği aykırı renk 3rd formalar hakkında çok basit bir anketimiz var.

Aykırı renk 3rd formalara karşı mısınız, değil misiniz ? Sorumuz budur. Özellikle aykırı renk olmasına, yani beyaz ve siyahı katmadığımıza dikkat edin. Bir de tabi 3rd forma olmasına...

Bakalım taraftar ne düşünüyor ?

20 yorum :

semih dedi ki...

Zor bir soru. Turuncu gibi, siyah gibi renklere karşı değilim ama, pembe, mor gibilere kesinlikle karşıyım.

semih dedi ki...

siyahı okumamışım, gözümden kaçmış. çok ikilemde kaldım ama karşıyım'ı işaretledim.

Ata TURAL dedi ki...

sarı ve kırmızı renkler ıle ılıskısıde goz onune alındıgında kesınlıkle grı forma dılıyorum bu sene. tok bır grı ve belkı uzerınde ınce dıkıne cızgıler...

Shopen dedi ki...

aykırı formaya karşıyım işaretledim ama inadına!!! bizim takımın aykırı renk kültürünü gördük son 2-3 sezondur o yüzden, yoksa aykırı renk olmalı tabi ki ama türkiyede bitek bize mi uygulanıyor bu "kural" dedikleri anlamış değilim keza 2 forması olan takım var bissürü hiç bu kuralı siklemio mu bunlar!!! takıldım kaldım..

BeYKoZLu dedi ki...

ben karşı değilim dedim. turuncu ve mor baz alınca (mercan forma değil) iyi fikirler...

Tanita Tikaram dedi ki...

3rd forma icin tercih edilen renkler icin de poll acilabilir mi? Pembe ve mora karsi olup da 3rd formaya karsi olmayanlar ne istiyor anlamis oluruz..

ferudunozdes dedi ki...

turuncu,mor tek başına güzel ayrıca farklı renklerle de kullanılmalı ama bu seneki pembe ve krem dünyanın en kötü formaları

Karabulut dedi ki...

Karşıyız kardeşim. Parçalıdan başka forma giymeyen abilerin nostaljisine kapılırken hey gidi günler demeyi biliyorsak, üçüncü forma falan hikaye abicim. Sarı Kırmızı formadan başkası gereksiz. Her türlü kombinasyonu çıkratır tasarımcılar hiçte sorun olmaz.

ozdmroz dedi ki...

Karşı değilim. Pazarlama stratejisi olarak kullanılabilir ama maçlarımızda TAM PARÇALI ulan. Bu seneki krem ve Pembe berbattı. Mor ve Turuncu çok güzeldi bence.

Serkan ÇOLAK dedi ki...

http://galatasarayhaberleri.org/haber/601-futbol-galatasaray39in-cep-telefonuyla-cekilen-yeni-forma.html

Bu formalar olsun başka bişey istemez..

Selocan dedi ki...

Serkan Çolak

abi onlar taraftar tasarımları. Bizim forumdan almışlar.

Serkan ÇOLAK dedi ki...

Selocan

Kim yaptıysa ellerine sağlık abi bu formalar harika bence.

The Wizard of Oz... dedi ki...

Ankete bak be, böylesine başa baş giden bir anket zor görülür valla!
bu arada selo, bir sürü site (mes gibi)benim formalarıda yayınladı ama hiç beni haber yapmadın haa :))) valla kınıyorum seni :D

The Wizard of Oz... dedi ki...

bu arada teşekkürler serkan :)

beyenpe dedi ki...

Bence 3rd forma klup renklerinin disinda olmali zaten 3rd formanin amaci bu, ama bunu boyle satmak icin insanlarin gozune gozune sokmaya da gerek yok bence. Yani 3rd formanin amaci maclara cikarken sikinti yasamamak olmali. Pazarlama pazarlama diyorlar ama klup forma pazarligini direk asil formalar uzerinden yapmali, isteyen yine 3rd formayi alsin. Renk olarak da bence turuncu cok guzeldi mesela, ben aslinda somonu da begendim ama bence bir tutarlilik olmali. Yani her sene farkli bir renkle gelmek de cok sacma oluyor. Hani 3rd forma rengi olmali klubun 1 yada 2 tane degisiklikler de onun uzerinden yapilmali.

Goksel dedi ki...

Aykiri renke karsi degilim yeterki adam gibi renk olsun. oyle somon diyip pembeleri giydirmesinler.

90li yillarda ve 2000lerin basindaki 3rd formalar genelde siyah yada sari idi

sari nin siyahin hatta kirmizinin suyu mu cikti ? pembe,mor,turuncu renkleri formalari giyiyoruz ?

normal gs-store polo t-shirt icin ideal renkler olabilir ama Galatasaray futbol takimina adam gibi renkler yakisir.

DERYA MURAT dedi ki...

Turkuaz ve geçen seneki, bizim somondan biraz hallice Barca formalarını gördükten sonra bence 3rd kültürü nike zamanındada devam etmeli... Ben krem hariç diğer formaları beğendim. Eksikleri yok değil ancak özellikle somon-siyah kombinasyonu fevkalede. Ancak aykırı formalarda bile sarı-kırmızı bir bölüm olmalı kesinlikle(turkuaz Barça forması gibi).

serkan dedi ki...

pembeyle moru kullandıklarına göre bi hıyarlık yapıp lacıvertte kullanmıcaklarına göre. zaten tepkı cekıcek bı renk kalmadı yapsınlar ozamn bundan sonra3rd iyi oluo degişiklik

ahmetgs17 dedi ki...

şimdi alışılagelmiş uygulama şu değilmidir;
önce 1 forma, eğer renkler veya tonlar tutuyorsa 2.forma... ama eğerki yine bir eşleşme var ise veya takımın tercihine göre 3.forma. şimdi eğer şortlarda falan eşleşme olursa malum alışılmış şortun dışında başka bir setin şortu giyiliyor. ancak eskiden şortlara önem verilir aynı olmamamsı istenirdi. sanırım değişti. çünki özellikle örneğin (genel anlamda) ; man.utd-everton maçında şortlar beyazdı. artık çorap önemli oldu. ama tuhaf bir şort veya şorap giyilmesi tuhaf olurdu diye düşünüyorum. düşünsenize tam parçalının şortunu TFF aslanforma şortu, çoraplarıda mercan istermiş ...

Selocan dedi ki...

@ahmetgs17

İngiltere'de şorta önem verilmiyor ancak UEFA ve Türkiye, şortların da aynı olmamasını istiyor.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır