Bu Blogda Ara

18 Nisan 2011 Pazartesi

ANKET SONUCU




Yeni forma istihbaratları, sızan forma fotoğrafları falan derken geçen ay açtığımız anket inceden güme gitmiş. Ben yeni sezon formalarının renklerini açıkladığımız zaman anketi bitirmiştim, ancak sonra unuttum sonuçlarını koymayı.

Galatasaray'da dış saha, 3rd ve 4th formalarımızın ne renk olması gerektiğini sormuştuk. Aslında soruyu biraz tırt sormuşuz. Gelecek sezon hangisi olmalı veya genel olarak hangi formaların giyilmesi gerektiğini düşünüyorsunuz diye açmamız gerekirdi soruyu. Örnek verecek olursam, ben gelecek sezon sarı formanın olması gerektiğini düşünüyordum, ancak genel olarak takımda düz sarı formanın olması gerektiğini düşünen bir adam değilim. Belki 5-6 senede bir... Hani benim gibi düşünenler ne şekilde cevapladı bilemem, yine de tırt mırt bir sonuca vardık.

4th forma seçimleri birbirlerine çok yakın. Dış saha ve 3rd formada ise kesin bir düşünce hakim. Galatasaray taraftarı beyazı away olarak benimsemiş, konu kapanmış yani. Ne güzel. Sarıyı ise alternatif forma olarak görmüşler. Yani bir anlamda beyazı sarıya tercih etmişler. Ben de aynen katılıyorum bu seçime. Dış saha beyaz formadır, sarı olsa olsa 4th olur.

3rd forma seçiminde eski dost füme siyahın gerisinde kalmış. Genel olarak koyu bir 3rd istiyor taraftarlar. Beyazı dış saha olarak seçmelerinin sonucu bu bence. Yine doğru karar. Ancak benim oyum her zaman fümedir. Tabi hep üst üste füme giyemeyiz, mutlaka sezon sezon başka alternatifler kullanılacaktır. Tırt soru dememin sebebi burada devreye giriyor işte. Açmamız gerekiyordu. Neyse. Toparlayacaksak taraftarlar koyu bir 3rd formanın doğru olacağını kanaatindeler ki katılıyorum.

4th ise dediğim gibi birbirine çok yakın. Ufak farkla da olsa "çubuklu ve sarı-kırmızı başka tip" seçeneklerini sonda görmek gözlerimi yaşarttı. Demek ki bizim gibi düşünenlerin sayısı artıyor. Bu takımın Parçalı forması varken başka bir home forma tipine gerek yok. Kırmızı ve sarı ilk 2'de. Alternatif renk seçimine yanaşılmamış. Kaptan ile aynı düşüncede taraftar.

İşte toplam oy sayısına, yüzdelere vs... resimlerden bakabilirsiniz. Katılan herkese teşekkür ederiz. Güzel bir anketin sonuna geldik. Neden anketlere katılım sayıları çok farklı, şuan ona takıldım.

4 yorum :

Morphosis dedi ki...

son çıkan arda ve diğer futbolcuların forma yorumları hakkında bir yazı bekliyorum. bana haklılar gibi geliyor ama sizden de bir yorum bekliyorum

L dedi ki...

o konuda büyük ihtimalle yazı gelecek. çok önemli ve karışık bi konu çünkü.

Can dedi ki...

Küçük bir ricam var; şunlara "birinci, ikinci, üçüncü, deplasman" forması/formaları desek zor olmaz gibi. Away Kit diyelim illa ingilizce kullanacaksak da.

Kolay gelsin, iyi çalışmalar.

Selocan dedi ki...

@Can

Haklısın abi de alışmışız ne yazık ki. Korner vuruşu gibi bi' şey benim için. Home, away, 3rd. Yazarken dikkat etmeden çıkıyor.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır